Hond heeft Spare-ribs gegeten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:32

CarolShadow schreef:
Zo, wat gaat het hier snel zeg.

Maar die opmerking over vermijdbare en niet vermijdbare dingen.

Als ik al rekening zou moeten houden met wat ik allemaal op tafel heb liggen omdat de hond misschien het kan opeten, nou dan eet ie het maar op.

Ik zou liever een hond hebben, die echt hond kan zijn, loslopen, graven, in modderplassen baggeren, zwemmen, in de woonkamer blijven als baas weg is, en ga zo maar door met de nodige risico's, dan dat ik een hond zou hebben die niet vies mag worden, niets anders mag hebben dan zijn eigen brok, in een bench moet of in de bijkeuken als de baas weg is.
Tja dan kies ik die laatste optie.

Even ontopic over mijn hondje, hij doet het nog steeds haha

Het een sluit het ander niet uit hoor ;)

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 21:59

Het is toch heel simpel: je kunt risico's kleiner maken door zelf een beetje op te letten en alle beetjes helpen :D
- wat je voert
- waar je je hond loslaat
- wat je laat slingeren in de ruimte waar je hond verblijft
- etc

Risico's uitsluiten is onmogelijk..

Mijn hond heeft ook wel eens een zak bagels gejat. Mijn lief kwam net bij mij over de vloer, bracht wat lekkers mee en legde dat op hondhoogte op een kast waarna wij vertrokken naar de videotheek. Dan leer je snel als nieuwbakken baasje..

Hond bietst nu nog steeds alles wat voor haar pakbaar is: je portemonnee van tafel, schoenen uit de gang, brood van de aanrecht. Moet je je spullen maar opruimen en de deur achter je dichtdoen, ze straft meteen :D

Nickeltje

Re: Hond heeft Spare-ribs gegeten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 22:08

Beste Bokkers, dit topic gaat inmiddels echt geheel off-topic.
Het begon met een verontruste Bokker wiens hond per ongeluk een sparerib heeft gegeten en of ze zich nu nog meer zorgen moet maken dan ze al doet.

Inmiddels gaat het over kansberekeningen over long kanker en wat al niet meer.
Ik sluit bij deze deze discussie.