Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Nikki_L schreef:Ook ivm pinksteren dat het dan duurder wordt (is vaak niet zo want er wordt vaak geen consult gerekend).
Onzin, dit kan je gewoon telefonisch vragen de meeste rekenen geen concult, je neemt immers geen dier mee.
Met het tweede ben ik wel met je eens, maar goed waar hebben we het over (Als het dan om geld gaat) zijn al meerdere bokkers die hun hulp aanbieden en de kosten op zich willen nemen![]()
Ben benieuwd hoe het nu gaat met de diertjes en of ze al de voeding krijgen die ze nodig hebben.
Nikki_L schreef:Ts.. Even een vraag.
Jullie hebben nog geen kittenmelk gekocht. Ook ivm pinksteren dat het dan duurder wordt (is vaak niet zo want er wordt vaak geen consult gerekend). Maar hoe duur denkt je moeder dat het wordt als ze naar de DA moeten omdat het zo slecht met ze gaat omdat ze niet de juiste voedingsstoffen binnen krijgen?
Je bent dan veel duurder uit, en heb je moeder ook gedacht aan het enten van de kittens wat dat voor kosten met zich meebrengt? Houden jullie ook een schema bij of ze aankomen, en zoja hoeveel?
Ik bedoel dit absoluut niet aanvallend, maar zou hier graag antwoord op willen.
En ik hoop dat jullie inmiddels al kittenmelk in huis hebben, en dat ze het goed willen drinken!
Succes ermee!