Zo oud was ons katje ook toen we haar vonden, ongeveer 11 dagen!
050206051012
Geplaatst: 20-05-09 08:53
Bram met de te kort geknipte pony (z'n nieuwe baasje gaat hem Kai noemen) Het is de achterste van het stel (met het vele wit), heb hier ff geen duidelijkere foto's, inmiddels rennen ze al rond
Vind het wel heel moeilijk hoor, want in eerste instantie wilde ik ze allemaal houden, dat mocht niet van vriendlief en nu wil hij ze houden. Ik vind het niet deftig om de persoon af te bellen (heb ik voor 1 kitten al gedaan omdat het mij niet lekker zat).
Wat een ontzettende dierenliefde heb je!!!!! GEWELDIG!!!!!! Hopelijk komt het goed met Pluis (leuke naam!) en dat het poesje maar een grote tijger mag worden!
Bikkel begint al een beetje te lopen,. Katten van mijn ouders zijn er nog een beetje bang voor. Maar dat komt vanzelf. Mijn hond is er al wel heel gek mee.
MirjamN
Geplaatst: 20-05-09 12:38
simone_1986 schreef:
Wat een schatje En hij heeft ook al zo een dik kittenbuikje
@ MirjamN: wat fijn dat de kleine het zo goed doet bij de zijn pleegmoeder.
Ben er ook super blij mee! Het grappige is dat hij inmiddels behoorlijk lijkt op Bikkel, zoals hij op die laatste foto te zien is, haast twee druppels water denk ik! Ik moet de volgende keer echt de camera meenemen!
kaatje77
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-09 11:50
Update. Bikkel is gister illegaal meegeweest naar de Mac.
Tja, ze reist heel wat af in haar reismand.
Maar vanaf vandaag heeft ze haar eigen huis:
En vanochtend bij mijn ouders: Lekker genieten van de ochtendzon.
He jammer, naja als ze echt ontvindbaar blijven dan zal ik wel tegen mn broer zeggen dat hij op MP moet gaan zoeken naar een andere kitten.
IKbenEllen
Geplaatst: 23-05-09 19:18
Ach je hebt zo'n mand gescoord , wat lijkt ie groot met zo'n ukkie er in
simone_1986
Geplaatst: 23-05-09 20:09
Wat een leuke foto's
Hier gaat het wat minder met de fleskittens ze hebben diarree en het is me opgevallen dat een van de kittens zijn achterpootje niet gebruikt, hij sleept ze achter zich aan. Ik ga zometeen dus even met ze naar de dierenarts toe omdat ik het niet vertrouw.
Simone. Dat is niet zo goed nieuws. Ik hoop dat het niet ernstigs is. Geef je ze een knuffel van me?
simone_1986
Geplaatst: 23-05-09 22:22
Helaas slecht nieuws de kleine zijn achterpootje is helemaal vergroeit en hij kan er niks mee. Zijn pootje sleept hij achter zich aan en de dierenarts is bang dat het niet beter gaat worden. Hij heeft er last van dus ik kan het maar 2 dagen aankijken, is het dan niet beter dan is het eerlijker voor hem om hem te laten gaan
Voor de diarree hebben ze medicijnen gehad, als het goed is moet dat binnen 2 dagen over zijn.
IKbenEllen
Geplaatst: 23-05-09 22:44
Jammer Simone, maar poesje heeft in ieder geval een kans gehad, en een paar weken een liefdevol thuis
Simone; kan het niet gespalkt worden? Een van onze kittens had ook 'verkeerde' achterpootjes en de DA zei direct 'inslapen!', ik heb het een kans gegeven met spalken en masseren, nu loopt ze er gewoon op.
Ja, nu je het zegt, ik vergelijk het even met "biggetjes". Als we biggen hadden met verkeerde stand van de pootjes, werden deze in een bepaalde houding "geplakt" en 9 van de 10 x werd de stand idd verandert. Is het proberen waard,.
kaatje77
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-09 13:22
En Bikkel heeft net haar eerste plas op het kattentoillet gedaan