Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Chiqa; jij had toch ook een dogachtige?
Je mag de mijne weleens lenen, die weegt minstens een kilo of 60. Probleem bij zo'n hond is dat ie het zelf niet eens door heeft,
Chiqa schreef:O zo herkenbaar.......Ze rennen met 50 kilometer per uur tegen je aan, het liefst met een stok zo lekker tegen je kuiten aan.
Daarom wilk ik dr nu dus ook even niet meer los hebben, ze rent zo een kind omver en dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Chiqa schreef:O dat gebeurd ook wel AnneliesIk was de eerste keer enorm verbouwereerd, hele broek smerig (Ach dat is zo ongeveer standaard) maar besprak dit later met mn leraar die zei dat dit dominantie is.
Kan me niet voorstellen, maar echt tof vond ik het niet.
Geef meestal een loeier met mn riem als ik dit aan voel komen, of ik moet het risico lopen tegen de stok aan te schoppen, hond evandoor en ik alles kapot en smerig.
En niets bereiken dat is nog het ergste
anneliesdj schreef:ik ga beter opletten en jij straks ook
Lante schreef:Ik zie soms mensen met husky's lopen en dan doen ze die een slip of prikketting om, dàt vind ik dus niks. Een slede hond is er totaal op gefokt om te trekken, wil je dat niet, dan moet je een ander ras uitzoeken en niet met zoiets aankomen. Waardeloos vind ik dat!
Chiqa schreef:Een tuigje voor een bull, daar trekken ze toch een vrachtwagen mee de sloot uit![]()
Josewoos, zullen we eens ruilen van hond, ik heb dr namelijk geen voorstelling wat het is om met een hond met zo'n huge gewicht en kaliber Bull te lopen![]()
Lante schreef:Ik zie soms mensen met husky's lopen en dan doen ze die een slip of prikketting om, dàt vind ik dus niks. Een slede hond is er totaal op gefokt om te trekken, wil je dat niet, dan moet je een ander ras uitzoeken en niet met zoiets aankomen. Waardeloos vind ik dat!
yvonnedv schreef:Tja een politiehond wordt ook getraind om te bijten MAAR alleen op het moment dat de geleider dat wil.
yvonnedv schreef:Lante schreef:Ik zie soms mensen met husky's lopen en dan doen ze die een slip of prikketting om, dàt vind ik dus niks. Een slede hond is er totaal op gefokt om te trekken, wil je dat niet, dan moet je een ander ras uitzoeken en niet met zoiets aankomen. Waardeloos vind ik dat!
Tja een politiehond wordt ook getraind om te bijten MAAR alleen op het moment dat de geleider dat wil.
Chiqa schreef:Lante schreef:Ik zie soms mensen met husky's lopen en dan doen ze die een slip of prikketting om, dàt vind ik dus niks. Een slede hond is er totaal op gefokt om te trekken, wil je dat niet, dan moet je een ander ras uitzoeken en niet met zoiets aankomen. Waardeloos vind ik dat!
O dus ik moet eigenlijk helemaal niet klagen?Nee sorrie ben het niet zo met je eens de karakteristieke erfelijkheden hoeven wat mij betrefd niet uitgebuit te worden, ze houden zich maar in.
yvonnedv schreef:Tja een politiehond wordt ook getraind om te bijten MAAR alleen op het moment dat de geleider dat wil.
Presies.
anneliesdj schreef:Lante schreef:Ik zie soms mensen met husky's lopen en dan doen ze die een slip of prikketting om, dàt vind ik dus niks. Een slede hond is er totaal op gefokt om te trekken, wil je dat niet, dan moet je een ander ras uitzoeken en niet met zoiets aankomen. Waardeloos vind ik dat!
Dus het feit dat het een husky is geeft hem een vrijbrief om jou het hele dorp door te sleuren?
Ben benieuwd hoe dat eruit heeft gezien toen jij nog en husky had![]()