en dan nog heeft de hond het altijd gedaan....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: en dan nog heeft de hond het altijd gedaan....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:05

Wat verschrikkelijk, ik heb hier geen woorden voor arm, arm dier.
Ik zou dit niet hebben kunnen filmen, ik begrijp degene die dat wel gedaan heeft niet. Zelf zou ik haar hier niet mee weg hebben laten komen, afschuwelijk wat ze dat arme die aan doet :(

kaill87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:20

Mijn schoonzusje heeft ook borderline maar die haalt het never nooit in d'r hoofd om dit soort zieke praktijken met d'r hond uit te halen, zij geeft juist zoveel om dieren omdat die haar altijd accepteren hoe ze soms ook kan zijn. Vind het een beetje overdreven om nu te zeggen hoe zielig dat meisje is.. Heb echt totaal geen medelijden met iemand die dit soort dingen doet..
Paar trappen tegen haar hoofd, dat heeft ze blijkbaar nodig..

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:26

ik wil het helemaal niet zien.....kinderen die dit doen met dieren hebben dringend psychische hulp nodig....als het nog goed te krijgen is.....draad los is draad los....straks doen ze dit met andere kinderen....

MoonLight01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:28

en smokey17 stel nou dat het wel zo is ja.. dat dit haar zo genaamde 'schreeuw om hulp' is... moet het dan maar goed gepraat worden...
Te belachelijk voor woorden!
Wat denk je van de meeste serie moordenaars enzo... og die arme mensen zijn vroeger ook vaak mishandeld, genegeerd, gepest, weet ik veel wat.... dus daarom moeten ze ook maar een aai over de bol krijgen :(:) want og ze zijn zo zielig?

En dit voorbeeld is dan misschien iet wat extreem, maar uit eindelijk komt het op het zelfde neer... Dat meisje mag gewoon die hond NIET slaan, hoe zielig ze ook is en hoeveel frustraties ze ook heeft!
Ik wordt behoorlijk gefrustreerd van mensen zoals zij.. zal ik me maar op haar uit gaan leven dan... ;(

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 01:09

Mas schreef:
Wat verschrikkelijk, ik heb hier geen woorden voor arm, arm dier.
Ik zou dit niet hebben kunnen filmen, ik begrijp degene die dat wel gedaan heeft niet. Zelf zou ik haar hier niet mee weg hebben laten komen, afschuwelijk wat ze dat arme die aan doet :(

ik zou ook direct naar dat dikke mormel toe zijn gerend en een koekje van eigen deeg hebben gegeven hoor.. en dan wel 10 keer zo hard! 12 jaar of niet!!
maar ik snap ook wel dat diegene het heeft gefilmt.. nu heb je bewijs dat dat kind niet spoort.. en kan je het haar ouders eens ff fijn ondder de ogen drukken zodat ze niet kunnen zeggen: zoiets doet mijn kind niet

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:26

[/quote]
Hou toch op zeg, dit is inderdaad een gefrustreerd kind, maar botvier dat ff lekker op iets anders.[/quote]

Tja je kunt ook de halve school doodschieten natuurlijk.

Stemmingswisselingen is een ziekte(Borderline) dat staat hier los van.

Ik ben ook zeer ernstig gepest. Maar heb nooit last gehad stemmingswisselingen. Heb alleen een kilometer hoge muur om mij heen gezet.[/quote]

en ik heb ook last van stemmingswisselingen maar heb zeker geen borderline ;)
niet dat ik en dier helemaal in elkaar ga schoppen of slaan ofzo!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:46

MoonLight01 schreef:
en smokey17 stel nou dat het wel zo is ja.. dat dit haar zo genaamde 'schreeuw om hulp' is... moet het dan maar goed gepraat worden...
Te belachelijk voor woorden!
Wat denk je van de meeste serie moordenaars enzo... og die arme mensen zijn vroeger ook vaak mishandeld, genegeerd, gepest, weet ik veel wat.... dus daarom moeten ze ook maar een aai over de bol krijgen :(:) want og ze zijn zo zielig?

En dit voorbeeld is dan misschien iet wat extreem, maar uit eindelijk komt het op het zelfde neer... Dat meisje mag gewoon die hond NIET slaan, hoe zielig ze ook is en hoeveel frustraties ze ook heeft!
Ik wordt behoorlijk gefrustreerd van mensen zoals zij.. zal ik me maar op haar uit gaan leven dan... ;(

Overdrijven is ook een vak inderdaad, er is een verschil tussen goedpraten en begrijpen (verwerken, verstaan) zodat je zo de hulp kunt geven die ze nodig hebben. Verder praat je over een kind neurobiologisch denken die sowieso anders.
Maar goed blijkbaar is het sociaal aanvaardbaarder om wraakgevoelens te uiten, dan op een goede manier te helpen zodat de toekomst zich niet herhaalt. En zoals hierboven zoiets staat ver weg van een persoonlijkheidstoornis zoals borderline.... Ieder mens is ook anders. Maar goed het is wel grappig hoe mensen weer in staat zijn om dingen te veranderen die bij hun eigen denkwijze staat zoals zielig.

Maar goed ik stop, of de wetenschap nu keer op keer bewezen heeft, en je het mooi uitlegt. Het maakt eigenlijk weinig verschil.

En ja yamcha die mensen hadden een reden, ook al geloof je het niet de reden blijft bestaan hoor. En staat volop beschreven in de litteratuur zeker over de gaskamers en slavernij. Maar goed dat is offtopic ik raad een goede bibliotheek aan (social psychologie of evil thema).

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:45

Zo! Als dat mijn kind was zou ik haar even een riem omdoen en in elkaar trappen. Laat haar maar voelen wat die hond heeft gevoeld, durf ik te wedden dat ze het niet meer doet. Hoe dan ook zit er een ernstige kronkel in die kop van dat kind, en ik heb medelijden voor de hond, maar ook voor die ouders van dat kind. Ik zou er niet aan moeten denken om zo'n mormel in huis te hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:41

smokey17 schreef:
jezus mensen hebben jullie dan geen enkel inlevingsgevoel? Dit meisje schreeuwt, gilt om hulp. Geen draai om de oren.

Nee, ik ben bang dat het inlevingsgevoel bij mij hier ophoudt.
Er zijn dingen die een mens gewoon niet mag doen, ongeacht de reden.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 15:40

smokey17 schreef:
jezus mensen hebben jullie dan geen enkel inlevingsgevoel? Dit meisje schreeuwt, gilt om hulp. Geen draai om de oren.

Nee dat heb ik in dit geval idd niet :n
Dit meisje zou van mij dus wel een draai om d'r oren krijgen, kom nou....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 15:49

smokey17 schreef:

In mijn achterhoofd weet ik dat er iets behoorlijk mis moet zijn met dit meisje en dat ze zeker pofessionele hulp nodig heeft. Maar als ik dit soort beelden zie dan wordt het voor mij als dierenliefhebber héél, héél erg moeilijk om dat in te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:07

filmpje doet t bij mij niet hoor...

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:24

Meid wees maar blij dat die het niet doet

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:56

Filmen? Dat kind had ik persoonlijk een rammel voro dr kop gegeven als ik dit zag... Gatver, ik wordt er gewoon misselijk van, die arme arme hond... ;( Maar aan de andere kant, zo hebben ze wel bewijs. Arme eigenaar ook die in goed vertrouwen zijn hond uitleent... en dan krijg je dit voor de kiezen. Pfff...

@ Smokey17; Ik heb inlevings gevoel, en in dit geval voor de hond. En nee, geen schrijntje medelijden met dat kind, die zou ik echt door elkaar willen schudden! Kan mij niet bommen wat voor aandacht ze wilt, dat kan je ook vragen op andere manier. Ik kan mij echt niet inleven in mensen die hun agressie uiten door dieren zo te behandelen, of als een mallot met een pistool rond te zwaaien en anderen dood schiet. Zulke mensen kan ik geen medelijden voor voelen :n

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 00:26

Afschuwelijk, echt afschuwelijk.
Ik heb het filmpje niet afkunnen kijken, wat zou ik die hond graag willen helpen, maar als je dat filmpje kijkt voel je je zo machteloos.
Dit valt niet goed te praten.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 10:28

Het is heel knap dat die man bleef doorfilmen, ik had dat kind allang laten voelen hoe het is om in elkaar geschopt te worden.
Gelukkig kon hij zich wel beheersen want nu laat hij zien dat het geen momentopname is maar een 13 minuten lange foltering.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 13:50

Ik vind dat ook heel knap, en vind de verwijten aan het adres van deze man, zowel op Youtube als in dit topic, dan ook niet terecht.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:07

Als hij dit niet had gefilmd dan was er door de ouders gewoon glashard ontkent.
Of beweert dat het dier een klap nodig had, dat het vast wel overdreven zou zijn dat het zo lang zou duren.
Zielig voor die hond op dat moment, maar nu is het wel afgelopen, wie weet hoe lang de hond anders nog mishandeld was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:15

Dat denk ik idd ook, dan krijg je de verhalen van: "mijn kind doet zulke dingen niet".

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 11:11

ik vind het knap van diegene dat hij/zij het gefilmd hebt, er is iig bewijs en ze kan het niet ontkennen, anders wordt er idd gezegd nee hoor dat doet ze niet (als ouder verwacht je dit natuurlijk ook niet) ik had het niet gekund, denk dat ik haar zelf goed nagekeken had, en de hond had terug gebracht naar de baas.. vreselijk, arme hond..

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:57

Persoonlijk had ik dit niet al die tijd kunnen filmen. Aan de andere kant, als je iets dergelijks verteld tegen iemand dan geloven ze dat nooit!
Dit kreng van een mokkel heeft duidelijk psychische hulp nodig. Sluit haar maar een paar jaar op in een psychiatrisch ziekenhuis. Maar eerst zou ik dolgraag haar even verrot schoppen, dan kunnen ze gelijk haar blauwe plekken behandelen daar. :(
Schreeuw om hulp? Nee, daar geloof ik niet in, ik hoor in mijn hoofd wel dat arme hondje om hulp schreeuwen. Wie weet wat hij er voor trauma aan overhoudt. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:55

Dat bij een hond ook nooit meer goed komt.......
stoer hoor, weer een hondenleven verwoest......

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:20

GETVER! ik werd echt misselijk, en heb het niet afgekeken, beter behandelen ze dat dikke kind zoals zij die hond behandeld. Misschien heeft ze dan door wat ze doet.. BAH!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:29

Heeft geen zin, Klijntjuh.
Dat soort mensen snapt dat toch niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 22:25

smokey17 schreef:

Niks om hulp schreeuwen, het enige waar dit zieke wijf om schreeuwt is een paar tikken op haar bek met een riem.
En dat ze voor de rest van haar leven word uitgekotst. Ziek wijf :n

Van mij krijgt ze iig GEEN respect.