Ik zou dit niet hebben kunnen filmen, ik begrijp degene die dat wel gedaan heeft niet. Zelf zou ik haar hier niet mee weg hebben laten komen, afschuwelijk wat ze dat arme die aan doet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Wat verschrikkelijk, ik heb hier geen woorden voor arm, arm dier.
Ik zou dit niet hebben kunnen filmen, ik begrijp degene die dat wel gedaan heeft niet. Zelf zou ik haar hier niet mee weg hebben laten komen, afschuwelijk wat ze dat arme die aan doet
MoonLight01 schreef:en smokey17 stel nou dat het wel zo is ja.. dat dit haar zo genaamde 'schreeuw om hulp' is... moet het dan maar goed gepraat worden...
Te belachelijk voor woorden!
Wat denk je van de meeste serie moordenaars enzo... og die arme mensen zijn vroeger ook vaak mishandeld, genegeerd, gepest, weet ik veel wat.... dus daarom moeten ze ook maar een aai over de bol krijgenwant og ze zijn zo zielig?
En dit voorbeeld is dan misschien iet wat extreem, maar uit eindelijk komt het op het zelfde neer... Dat meisje mag gewoon die hond NIET slaan, hoe zielig ze ook is en hoeveel frustraties ze ook heeft!
Ik wordt behoorlijk gefrustreerd van mensen zoals zij.. zal ik me maar op haar uit gaan leven dan...
smokey17 schreef:jezus mensen hebben jullie dan geen enkel inlevingsgevoel? Dit meisje schreeuwt, gilt om hulp. Geen draai om de oren.
smokey17 schreef:jezus mensen hebben jullie dan geen enkel inlevingsgevoel? Dit meisje schreeuwt, gilt om hulp. Geen draai om de oren.