kat zit op de auto van de buren wat te doen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kazary

Re: kat zit op de auto van de buren wat te doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 10:58

sunny_l0ve, hoe hou jij je paard in de weide?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:00

_danieke_ schreef:
ik vind dat een aantal hier hun oplossingen door duwt terwijl ik al gezegd heb dat dan geen oplossingen zijn ;)

Nee, je wilt gewoon geen oplossing zien. Er zijn er genoeg hoor :j Zoals je kunt lezen. Maar goed..........

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:00

kazary schreef:

Wat heeft dit in godsnaam met paarden te maken? En toevallig heb ik geen paard omdat ik daar de tijd, het geld en de omgeving niet naar heb.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:01

Thats_Me schreef:
_danieke_ schreef:
ik vind dat een aantal hier hun oplossingen door duwt terwijl ik al gezegd heb dat dan geen oplossingen zijn ;)

Nee, je wilt gewoon geen oplossing zien. Er zijn er genoeg hoor :j Zoals je kunt lezen. Maar goed..........

Als jij een kat pijn doen een oplossing vindt... Misschien toch maar het idee van de koffieprut?

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:01

kazary schreef:
Ze hoeft hem toch ook niet binnen te houden?
Maar wel in eigen tuin.Maar daar is ook elke oplossing fout.
Er gaat gewoon geen oplossing komen, dat is wel duidelijk. Maar dan niet gaan zeuren als de buurman wel een keer gebakken spons voert.

die alleen in onze tuin is wel een oplossing maar dan gaat de andere buurman zeuren ;)
ik vind dat jij echt helderziend bent met er gaat geen oplossing komen ....

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:02

Thats_Me schreef:
_danieke_ schreef:

ik wil zeker een oplossing zien maar wel een diervriendelijke en niet met stroom ..!
Laatst bijgewerkt door _danieke_ op 21-03-09 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:02

sunny_l0ve schreef:
kazary schreef:

Wat heeft dit in godsnaam met paarden te maken? En toevallig heb ik geen paard omdat ik daar de tijd, het geld en de omgeving niet naar heb.

Lees even terug dan weet je wat het er mee te maken heeft.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:02

sunny_l0ve schreef:
Als jij een kat pijn doen een oplossing vindt... Misschien toch maar het idee van de koffieprut?

zal het eens overleggen ;)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:04

Citaat:
Lees even terug dan weet je wat het er mee te maken heeft.

Dan is het in ieder geval niet bij mij van toepassing. En als je het over het stroom hebt, dat is toch geen vergelijking? :+

Passionata

Ja, dat weet ik dat het jou kat is en ook jou probleem, daarom dat ik ook al zei; koop je voor hun een overtrek.
Heb er ook eens over nagedacht wat je eventueel zou kunnen doen, maar een echte oplossing die volgens jou vriendelijk voor de kat is, is er niet.
Als een kind iets doet dat niet mag, kan je het wel zeggen maar luisteren ze niet moet je het ook op een manier aanpakken die werkt. In dit geval is straffen het beste.
Dus in hoeverre jou kat is opgevoed weet ik niet, maar je zou haar dus wel kunnen leren wat mag en wat niet mag. Denk dat je je daar dan toch zou mee kunnen (moeten) bezighouden als je zou willen dat andere mensen er niet geirriteerd van gaan worden om zo hun eigen praktijken uit te voeren.
In zo'n geval ken ik dus iemand die er zelfs heel ver is in gegaan.
Ik wil je er alleen maar even voor waarschuwen dat dit misschien jou ook zou kunnen overkomen.

Thats_Me

Koffieprut werkt niet. Kan ik je nu al vertellen.

kazary

Waarom is stroom bij een paard wel diervriendelijk maar bij een kat niet? Dat is gewoon zulke rare gedachte.
Ja ik ben helderziend, op alles komt een nee kan niet want...vul maar in.
Dus op alles een nee is geen oplossing. Allen de buren moeten maar van alles doen, dan is het goed, deken spray prut. Jouw kat meid. Jouw investering.

Tenshi

Ik vind sommige deelnemers aan dit topic niet alleen respectloos naar de TS, maar ook naar de moderators. :n

Zie dit topic waarom. Dit topic past perfect in het beeld dat wordt beschreven.

Maargoed, ook ik, iemand die katten liever op straat ziet, vind stroom niet dieronvriendelijk. Zelfde effect als een goed gemikte emmer water. ;)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:06

Ik zou eerst eigen auto onder de koffieprut gooien en kijken hoe goed je dat schoon krijgt.... uit ventilatie en zo. .... Bovendien als de dag erna de auto weer schoon is, gaat dat beessie er ècht weer op hoor.... :D

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:06

@ passionata ja i know... het probleem is ik zie haar er nooit opzitten. tegen een kind kun je praten en zeggen niet doen! bij een dier werkt dit niet

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:07

Tenshi schreef:
Ik vind sommige deelnemers aan dit topic niet alleen respectloos naar de TS, maar ook naar de moderators. :n

Je bent aardig aan het modden hier.... Ben je een wanabee misschien? :D

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:08

kazary schreef:
Waarom is stroom bij een paard wel diervriendelijk maar bij een kat niet? Dat is gewoon zulke rare gedachte.
Dus op alles een nee is geen oplossing. Allen de buren moeten maar van alles doen, dan is het goed, deken spray prut. Jouw kat meid. Jouw investering.

dat heb ik nooit gezegd dat de buren het moeten oplossen alleen willen mijn buren wel meehelpen ;)

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:09

slimmerik schreef:
Tenshi schreef:

zouden we het ontopic kunnen houden !

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:09

slimmerik schreef:
Ik zou eerst eigen auto onder de koffieprut gooien en kijken hoe goed je dat schoon krijgt.... uit ventilatie en zo. .... Bovendien als de dag erna de auto weer schoon is, gaat dat beessie er ècht weer op hoor.... :D

Niet geschoten is altijd mis. Voor degene die niet weten wat het betekent, je kunt het beter altijd proberen en dat het niet lukt dan helemaal niet geprobeerd te hebben.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:10

_danieke_ schreef:
kazary schreef:
Ze hoeft hem toch ook niet binnen te houden?
Maar wel in eigen tuin.Maar daar is ook elke oplossing fout.
Er gaat gewoon geen oplossing komen, dat is wel duidelijk. Maar dan niet gaan zeuren als de buurman wel een keer gebakken spons voert.

die alleen in onze tuin is wel een oplossing maar dan gaat de andere buurman zeuren ;)
ik vind dat jij echt helderziend bent met er gaat geen oplossing komen ....

Waarom zou je andere buurman moeilijk doen als jij jouw kat in eigen tuin houdt?

Mijns inziens de beste oplossing, heeft niemand meer last van het beestje en heeft het toch nog de mogelijkheid een frisse neus te halen.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:11

slimmerik schreef:
Tenshi schreef:

Ik erger me gewoon kapot aan jullie manier van doordrammen, wat over meerdere topics gaat. Grappig dat ik dan meteen een wannabe mod ben. :(:)

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 11:11

omdat wij dan een omheining moeten bouwen en die steekt over zijn schutting heen en dat wil hij niet !

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:12

_danieke_ schreef:
kazary schreef:

dat heb ik nooit gezegd dat de buren het moeten oplossen alleen willen mijn buren wel meehelpen ;)

Maar daar komt het wel op neer. Alles wat jij in de tuin moet doen is nee. Alles wat de buren moeten is ja.

Maar ik ga van het zonnetje genieten. :)
Sterkte met je kat en ik hoop dat je zulke lieve buren hebt dat ze jouw kat niets aan gaan doen. Niet gaan zeuren dan dat het rot buren zijn, jij hebt je kansen dan ondertussen verspeelt.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:12

Citaat:
Waarom zou je andere buurman moeilijk doen als jij jouw kat in eigen tuin houdt?

Mijns inziens de beste oplossing, heeft niemand meer last van het beestje en heeft het toch nog de mogelijkheid een frisse neus te halen.

Lekker als je een net over je tuin hebt en van de zomer in de zon gaat zitten :P . Echt de perfecte oplossing hoor! :+

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:13

ik denk dat zo'n anti zon/ anti vries laken (kost bij ons €3,95) op de motorkap nog weleens kan helpen hoor. de kat vind dat niet fijn en hopelijk schrikt hij/zij er zo van dat ze niet meer op de auto springt. ik denk dat er verder weinig of geen oplossingen die hierboven vermeld staan gaan helpen.
de enige oplossing is zorgen dat de kat er niet opkan komen mja dat wordt of auto naar binnen of de kat naar binnen....