Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thats_Me schreef:_danieke_ schreef:ik vind dat een aantal hier hun oplossingen door duwt terwijl ik al gezegd heb dat dan geen oplossingen zijn
Nee, je wilt gewoon geen oplossing zien. Er zijn er genoeg hoorZoals je kunt lezen. Maar goed..........
kazary schreef:Ze hoeft hem toch ook niet binnen te houden?
Maar wel in eigen tuin.Maar daar is ook elke oplossing fout.
Er gaat gewoon geen oplossing komen, dat is wel duidelijk. Maar dan niet gaan zeuren als de buurman wel een keer gebakken spons voert.
Thats_Me schreef:_danieke_ schreef:ik vind dat een aantal hier hun oplossingen door duwt terwijl ik al gezegd heb dat dan geen oplossingen zijn
Nee, je wilt gewoon geen oplossing zien. Er zijn er genoeg hoorZoals je kunt lezen. Maar goed..........
Tenshi schreef:Ik vind sommige deelnemers aan dit topic niet alleen respectloos naar de TS, maar ook naar de moderators.![]()
Zie dit topic waarom. Dit topic past perfect in het beeld dat wordt beschreven.
kazary schreef:Waarom is stroom bij een paard wel diervriendelijk maar bij een kat niet? Dat is gewoon zulke rare gedachte.
Ja ik ben helderziend, op alles komt een nee kan niet want...vul maar in.
Dus op alles een nee is geen oplossing. Allen de buren moeten maar van alles doen, dan is het goed, deken spray prut. Jouw kat meid. Jouw investering.
slimmerik schreef:Tenshi schreef:Ik vind sommige deelnemers aan dit topic niet alleen respectloos naar de TS, maar ook naar de moderators.![]()
Je bent aardig aan het modden hier.... Ben je een wanabee misschien?
slimmerik schreef:Ik zou eerst eigen auto onder de koffieprut gooien en kijken hoe goed je dat schoon krijgt.... uit ventilatie en zo. .... Bovendien als de dag erna de auto weer schoon is, gaat dat beessie er ècht weer op hoor....
_danieke_ schreef:kazary schreef:Ze hoeft hem toch ook niet binnen te houden?
Maar wel in eigen tuin.Maar daar is ook elke oplossing fout.
Er gaat gewoon geen oplossing komen, dat is wel duidelijk. Maar dan niet gaan zeuren als de buurman wel een keer gebakken spons voert.
die alleen in onze tuin is wel een oplossing maar dan gaat de andere buurman zeuren
ik vind dat jij echt helderziend bent met er gaat geen oplossing komen ....
slimmerik schreef:Tenshi schreef:Ik vind sommige deelnemers aan dit topic niet alleen respectloos naar de TS, maar ook naar de moderators.![]()
Je bent aardig aan het modden hier.... Ben je een wanabee misschien?
_danieke_ schreef:kazary schreef:Waarom is stroom bij een paard wel diervriendelijk maar bij een kat niet? Dat is gewoon zulke rare gedachte.
Ja ik ben helderziend, op alles komt een nee kan niet want...vul maar in.
Dus op alles een nee is geen oplossing. Allen de buren moeten maar van alles doen, dan is het goed, deken spray prut. Jouw kat meid. Jouw investering.
dat heb ik nooit gezegd dat de buren het moeten oplossen alleen willen mijn buren wel meehelpen
Citaat:Waarom zou je andere buurman moeilijk doen als jij jouw kat in eigen tuin houdt?
Mijns inziens de beste oplossing, heeft niemand meer last van het beestje en heeft het toch nog de mogelijkheid een frisse neus te halen.