Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bezelbub schreef:Ik begrijp niet dat ts zo ontwetend overkomt, waar wacht je op tot ze een kind pakken????
powerzoe schreef:OMG dat jullie mijn stiefvader zo afkraken!! Doe even normaal zeg!!!! En ja de honden vallen je aan als je zomaar op het erf komt. Daar hebben we zo voor gekocht.
SuzieQ schreef:Heb niet alles gelezen, maar hier heb ik echt geen woorden voor![]()
Mocht ik gebeten zijn door die beesten en mank lopen, dan had je stiefvader nu echt een schadeclaim van een paar ton aan zijn broek hangen.
evanescence schreef:Dat is wel erg overdreven hoor..het eeuwige verbod...
Hier was gistere in de straat een vrouw der hond kreeg een epeleptie aaval ofzo. toen die hond weer stond leek net of die hondsdolheid had...
Maar ook iedereen die voorbij kwam aanvallen enzo. na 2 min was het weer over maar goed. Zei krijgt daar ook geen verbod op.
Tamara21 schreef:Even voor de duidelijk mensen : elke hond kan bijten...![]()
Mijn nekharen gaan echt overeind staan als ik dit lees.
Ook sommige reacties van mensen hier vind ik een beetje te.
Teneerste heb ik een gruwelijke hekel aan pitbulls...
Als die beesten eenmaal vast hebben laten ze nooit meer los!!!!!![]()
Daarentegen snap ik in GODSNAAM niet waarom die honden loslopen als ze ZO vals zijn..
Als eigenaar ben je verantwoordelijk voor je dier en als je weet dat ze niet te vertrouwen zijn moet je maatregelen nemen.
Hou ze dan wel aan de riem en desnoods een muilkorf!!!!
Ten tweede ben ik HELEMAAL geen voorstander van zoals mensen hier makelijk zeggen van Afmaken.
Wat ik me eigen wel afvraag is toen die herders die man aanvielen en die hond of toen die pitbull daar ook bij was.
Want als het echt aan die pitbull ligt zou ik tegen je stiefzus zeggen dat ze dat beest lekker bij zich mag houden!!!!!
Heel veel sterkte ermee hoor.
Chiqa schreef:Een paar ton.. neem aan dat je dit even overdrijft.
breezy302 schreef:Tamara21 schreef:Even voor de duidelijk mensen : elke hond kan bijten...![]()
Mijn nekharen gaan echt overeind staan als ik dit lees.
Ook sommige reacties van mensen hier vind ik een beetje te.
Teneerste heb ik een gruwelijke hekel aan pitbulls...
Als die beesten eenmaal vast hebben laten ze nooit meer los!!!!!![]()
Daarentegen snap ik in GODSNAAM niet waarom die honden loslopen als ze ZO vals zijn..
Als eigenaar ben je verantwoordelijk voor je dier en als je weet dat ze niet te vertrouwen zijn moet je maatregelen nemen.
Hou ze dan wel aan de riem en desnoods een muilkorf!!!!
Ten tweede ben ik HELEMAAL geen voorstander van zoals mensen hier makelijk zeggen van Afmaken.
Wat ik me eigen wel afvraag is toen die herders die man aanvielen en die hond of toen die pitbull daar ook bij was.
Want als het echt aan die pitbull ligt zou ik tegen je stiefzus zeggen dat ze dat beest lekker bij zich mag houden!!!!!
Heel veel sterkte ermee hoor.
het is duidelijk dat je van honden, hun gedrag en hun opvoeding geen kaas hebt gegeten, jammer dat deze kortzichtigheid nooit eens onderbouwt kan worden
breezy302 schreef:oh je hebt er dus wel verstand van? Hoe kom je er dan bij dat pitjes nooit meer loslaten? zou leuk zijn zeg, 1x een knauw van een pit en je hebt opeens 2 honden! En voor de duidelijkheid, ik heb geen pitbulls. En als je verstand hebt van honden dan weet je ook dat er geen totaal geen logica inzit dat als een pit een hond aanvalt dat de rest maar een vrouw moet aanvallen? beetje vreemd. En als antwoord op je vragen: dit is het enige bijtincident van de pit, de herders hebben vaker andere dieren en mensen aangevallen zonder dat de pit erbij is.
En verstand van honden krijg je niet door ze te hebben hoor, kijk maar naar deze man, die heeft ook honden en weet er blijkbaar helemaal niets van.
waar je wel gelijk in hebt is aanlijnen/korven maar denk je nu echt dat deze man dat zal doen? Hij heeft er de eerste keren ook niet van geleert dus deze keer ook niet. Honden zijn beter af met een spuitje of een andere eigenaar met flink veel verstand en die heel erg consequent is!