Citaat:Wie heeft er tegenwoordig nu nog 4 kinderen? En ben no gsteeds geen kinder asielen tegen gekomen
Helaas bestaan er erg veel 'kinderasielen' overal in de wereld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Ik had het er bij moeten zeggen, waar in Nederland staan die asielen dan Jodi? Want ik heb dr nog nooit van gehoort
Lous schreef:Er zijn genoeg kinderen in Nederland die ongewenst worden geboren en worden vermoord of afgestaan.
Mindfields schreef:De vergelijking met de mens ontgaat mij volledig, inderdaad omdat mensen meestal zelf voor hun kinderen zorgen en kinderen niet in asiels gestopt worden.
daffodil schreef:Mensen zoals ik die één keer een nestje van hun hond hebben gehad, zoeken in de regel zelf een goed adres voor deze dieren en die komen dus helemaal niet in het asiel terecht.
Chiqa schreef:daffodil schreef:Mensen zoals ik die één keer een nestje van hun hond hebben gehad, zoeken in de regel zelf een goed adres voor deze dieren en die komen dus helemaal niet in het asiel terecht.
Bijzonder, waarom zitten de asiels dan overvol en hebben ze van de zomer weer een stop met het aannemen van dieren?
Petite schreef:Mindfields schreef:De vergelijking met de mens ontgaat mij volledig, inderdaad omdat mensen meestal zelf voor hun kinderen zorgen en kinderen niet in asiels gestopt worden.
Eén mens is veel vervuilender voor het milieu en de natuur dan 8 hondjes..
En Moonchloe een mens krijgt er niet 8 tegelijk nee, daar heb je een puntMaar je zou eens tegen iemand op Bokt moeten zeggen die zijn derde kind heeft gekregen: Jeetje is dat nou nodig er zijn al zoveel mensen, je kunt jezelf beter sterilliseren..
Petite schreef:Dus om terug te komen waar ik mijn topic over heb gestart: Vind jij het wel kunnen dat iemand loopt te schreeuwen dat er teveel dieren zijn en ze gecastreerd moeten worden, terwijl ze zichzelf ook fokken en daar niet naar willen kijken?