Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:Waar ze vroeger 1200,- gulden voor neerlegde leggen ze nu €1200,- euro voor neer. Meer door de hoge kosten dan per see om de hyperashonden zijn nou eenmaal niet goedkoop, en aangezien chihuahua's relatief kleine nestjes krijgen, blijft er een schaarste
Thomas. schreef:Hoe duur is nu ongeveer een Chihuahua.
Dure prijs voor zo'n klein hondje.
heb ik liever een groteI Love Flatcoated Retrievers!
ThePast03 schreef:Thomas. schreef:Hoe duur is nu ongeveer een Chihuahua.
Dure prijs voor zo'n klein hondje.
heb ik liever een groteI Love Flatcoated Retrievers!
Waarom wil je dan weten hoeveel een Chihuahuapup kost als je er toch geen een wil?
Als je gelijk met zo'n vraag bij een fokker komt krijg je alvast zeker geen pup.
Het verschilt enorm, er zijn hele goede fokkers die lage pupprijzen hanteren maar daar krijgt niet iedereen zomaar een pup.
Er zijn ook fokkers die een slaatje slaan uit de hype en enorme bedragen vragen.
De hoogste prijzen vind je nog altijd op marktplaats voor pups die niet eens Chihuahua genoemd mogen worden omdat ze en geen stamboom hebben en vaak kruisingen zijn.
Alles wat maar een beetje klein is en in de verte op een Chihuahua lijkt wordt momenteel gedekt omdat de hype er is. Dat zou echt wel anders zijn als dit soort liefhebbersnestje aan de straatstenen niet kwijt te raken was zoals bijvoorbeeld 5 jaar geleden.
Als je jezelf echt goed verdiept in een ras voordat je een pup aanschaft kom je ook vanzelf wel achter de verschillen in pupprijzen en leer je ook wel welke fokkers nog altijd bezig zijn uit liefde voor het ras en welke het geld wel heel fijn vinden.
x_Sannee schreef:Ik ben ook benieuwt wat je voor een chi met stamboom betaalt, je vind het nergens en zodra ik uit huis ben ik wil een chi..
Dus ThePast03 en anderren wat betaal je er ongeveer voor?
Klijntjuh schreef:x_Sannee heeft haar huidige 'chihuahua' ook niet bij een fokker, dus dan is het handiger voor haar om niet op marktplaats te kijken
Chiqa schreef:GJ9 schreef:En mensen die het beste willen voor hun dier kunnen heus wel fokken hoor.
O dat is toch wel een pak van mn hart zeg!! En wat versta jij onder de kreet 'broodfok' naast je opmerking dat ze 2 keer per jaar worden gedekt?
Iris82 schreef:bezelbub schreef:Op marktplaats staan er heel veel en echt in veel verschillende prijzen, van 300,- tot 1200,- en 1300,- en soms nog duurder.
Waarom weet ik niet!!
En weet je?
Voor de hondjes die het minst volgens de rasstandaard zijn betaal je het meest.