nati schreef:slimmerik schreef:
Ik ben echt wel geweest hoor... ennuh.... ik had een gebroken rug...
komt vast door een pitbull
Je zult het niet geloven.... maar mijn labje is er debet aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nati schreef:slimmerik schreef:
Ik ben echt wel geweest hoor... ennuh.... ik had een gebroken rug...
komt vast door een pitbull
slimmerik schreef:Je zult het niet geloven.... maar mijn labje is er debet aan
LimaMambo schreef:slimmerik schreef:Ik ben echt wel geweest hoor... ennuh.... ik had een gebroken rug...
vraa me dan toch af waarom daar dan geen uitgebreid verslag van is gemaakt.. schijnbaar beviel het zo goed dat je niet meer durfde te vertellen dat je de stafford toch stiekum wel heeel erg leuk vind
LimaMambo schreef:slimmerik schreef:Je zult het niet geloven.... maar mijn labje is er debet aan
is die ook afgemaakt?? levensgevaarlijk natuurlijk..
slimmerik schreef:vraa me dan toch af waarom daar dan geen uitgebreid verslag van is gemaakt.. schijnbaar beviel het zo goed dat je niet meer durfde te vertellen dat je de stafford toch stiekum wel heeel erg leuk vind
ellenAST schreef:ja dat kan echt niet hoor....hup afmaken die valse lab...oh oh wat zeg ik nu: een valse lab?dat kan toch niet.....alleen pitjes zijn vals
slimmerik schreef:ellenAST schreef:ja dat kan echt niet hoor....hup afmaken die valse lab...oh oh wat zeg ik nu: een valse lab?dat kan toch niet.....alleen pitjes zijn vals
Mijn rug is gebroken doordat ik uitgleed in de kots van mijn lab![]()
Overigens ben ik gedragstherapeute van honden en ben zelfs te gast geweest op een stafford vereniging... niks mis met het ras... maar ze zijn in staat (en in staat om ) mensen te doden.... en in aso handen dus een prachtig wapen...
slimmerik schreef:ellenAST schreef:ja dat kan echt niet hoor....hup afmaken die valse lab...oh oh wat zeg ik nu: een valse lab?dat kan toch niet.....alleen pitjes zijn vals
Overigens ben ik gedragstherapeute van honden en ben zelfs te gast geweest op een stafford vereniging... niks mis met het ras... maar ze zijn in staat (en in staat om ) mensen te doden.... en in aso handen dus een prachtig wapen...
lindake schreef:Dus in principe ligt het niet aan het ras maar aan de eigenaar...
slimmerik schreef:lindake schreef:Dus in principe ligt het niet aan het ras maar aan de eigenaar...
Yep, iets wat ik dus altijd beweerd heb....
Waarom denk je dat 80 % van de kampers in Nederland een staff heeft ??
slimmerik schreef:Yep, iets wat ik dus altijd beweerd heb....
slimmerik schreef:lindake schreef:Dus in principe ligt het niet aan het ras maar aan de eigenaar...
Yep, iets wat ik dus altijd beweerd heb....