En idd, ze zijn een tikkie dom. Als je eraan komt, dan blijven ze gewoon staan. Indy luistert wel dat ze aan de kant moet, maar het zal nooit in haar opkomen om zelf aan de kant te gaan als je iets zwaars vast hebt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XoNo schreef:En idd, ze zijn een tikkie dom. Als je eraan komt, dan blijven ze gewoon staan. Indy luistert wel dat ze aan de kant moet, maar het zal nooit in haar opkomen om zelf aan de kant te gaan als je iets zwaars vast hebt
XoNo schreef:Als we met de benen op de salontafel onderuit gezakt op de bank hangen en mevrouw wil erlangs, dan beukt ze je benen net zo makkelijk van de tafel af
Yamcha schreef:Heb, net als XoNo nou niet het idee dat doggen zo slim zijnVolgens mij zijn ze dat echt helemaal niet.
XoNo schreef:Yamcha, jouw beschrijving van het verschil met herders is inderdaad ook precies waarom ik doggen zo gaaf vind en minder met herders heb. Dat nerveuse, dat (in mijn ogen soms) overdreven fanatieke gedrag.
XoNo schreef:(ze heeft sowieso niets met mannen, grappig, in een homo-huis)
anneliesdj schreef:Qua beweging vind ik het erg meevallen, de mijne is wel gek op een potje flink ravotten maar na een kwartier de idioot uithangen is ie ook wel weer klaar voor de dag. Ik fiets zo 1a2 keer per week een blokje om met hem, dat is hooguit 20 minuten in rustig tempo en daarna hoor je hem 2 dagen niet.