Oproep!! heb weer jullie hulp nodig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

potverdikkie

Re: Oproep!! heb weer jullie hulp nodig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-09 10:05

Omdat jullie wel een antwoord verdienen hierbij een reactie. Sorry dat ik niet eerder kon reageren, maar had een ban van bokt.

Met Leila gaat het goed zolang we haar maar op de medicatie houden. De kuur was afgelopen, en zonder medicijnen stortte ze totaal weer inelkaar, weer hoge koorts, bulten enz enz.
Dus terug op de medicatie gezet, en nu gaat het weer prima!! Hoop alleen niet dat ze de rest van haar leven nu op de medicijnen moet, dat is niet fijn voor zo'n hondje.
Naar buiten gaat ook nog steeds niet, zodra ze langer dan 2 minuten buiten is beginnen de ogen te tranen, en begint ze te trillen en beven. Nee niet van angst!

Maar goed, ze doet het dus eigenlijk super!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:36

Hoe gaat het met haar??

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 12:42

potverdikkie schreef:
Omdat jullie wel een antwoord verdienen hierbij een reactie. Sorry dat ik niet eerder kon reageren, maar had een ban van bokt.

Met Leila gaat het goed zolang we haar maar op de medicatie houden. De kuur was afgelopen, en zonder medicijnen stortte ze totaal weer inelkaar, weer hoge koorts, bulten enz enz.
Dus terug op de medicatie gezet, en nu gaat het weer prima!! Hoop alleen niet dat ze de rest van haar leven nu op de medicijnen moet, dat is niet fijn voor zo'n hondje.
Naar buiten gaat ook nog steeds niet, zodra ze langer dan 2 minuten buiten is beginnen de ogen te tranen, en begint ze te trillen en beven. Nee niet van angst!

Maar goed, ze doet het dus eigenlijk super!

Nou ik weet niet of ze het wel zo super doet, vind t ook raar dat een dierenarts niet meer kan doen.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 13:18

Chanouk, inmiddels doet ze het compleet zonder medicatie, en is volledig hersteld.
De prognose was ook dat het wel 2 mmanden kon duren eer ze zonder medicatie kon, en meer kon de DA ook niet doen.
Leila is volledig genezen en mijn dank nogmaals aan de meedenkers en de DA die wel degelijk goed gehandeld heeft.

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:22

Ok sorry dan heb ik het wat verkeerd gelezen, maar wat fijn dat het nu weer goed gaat!! Veel plezier met je puppys