Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Rebecca schreef:Zoals ik een paar pagina's geleden dus ook aangaf; niemand gaat niemand hier overtuigen.
We hebben allemaal een andere mening en daarom is dit een nutteloze 'discussie of whatever'
En daarbij voel ik me echt niet aangevallen door dit topic.. jullie snappen alleen mijn standpunt niet
Maargoed het is dus verder nutteloos hier nog te reageren![]()
Fijne avond nog, en succes met de hond en de buuf..
En nee Djinni, maar ik leef voor mijn muziekdaarom dat ik er altijd mee oploop..
KiWiKo schreef:x_Rebecca schreef:Zoals ik een paar pagina's geleden dus ook aangaf; niemand gaat niemand hier overtuigen.
We hebben allemaal een andere mening en daarom is dit een nutteloze 'discussie of whatever'
En daarbij voel ik me echt niet aangevallen door dit topic.. jullie snappen alleen mijn standpunt niet
Maargoed het is dus verder nutteloos hier nog te reageren![]()
Fijne avond nog, en succes met de hond en de buuf..
En nee Djinni, maar ik leef voor mijn muziekdaarom dat ik er altijd mee oploop..
mu weet ik nog niet wie ik volgens jou als verantwoordelijke c/q schuldige moet zien..............
zou je daar misschien nog antwoord op willen geven?
x_Rebecca schreef:En nee Djinni, maar ik leef voor mijn muziekdaarom dat ik er altijd mee oploop..
LADPR schreef:Haha ja dat zou ook een oplossing zijn Pri_lady.
Nee alle gekheid op een stokje, het mogelijk duidelijk zijn dat ik echt met de hond te doen heb en echt geen wereld wonderen verwacht.
Het is al een jaar aan de gang hoeveel meer geduld moet een mens hebben?
x_Rebecca schreef:*Echt het laatste bericht.
Voor de laatste keer; ik vind dat niemand schuldig is.
Niet altijd hoeft overal iemand schuldig te zijn.
Zolang je niet alles weet van die hond weet je niet wie hem 'verpest' heeft en weet je dus ook niet wie de échte schuldige is.
Je kunt hoog en laag en op zn kop gaan staan; maar er is gewoon geen schuldige aan te wijzen.
Verantwoordelijke/oplossingzoeker wel; dat is inderdaad de buurvrouw.
Maar zij is niet de schuldige omdat haar hond blaft.
laetitia schreef:TS: ik vind echt dat je heel erg geduldig bent en zelfs ook nog heel erg tolerant!
Een jaar lang al veroorzaakt de hond van jouw buuf OVERLAST. En een jaar lang al geef je dit aan bij de buuf.
Ze heeft dus al een JAAR LANG tijd gehad om:
1) onderzoek te doen naar het probleem van de hond met behulp van een gedragstherapeute.
2) op zoek te gaan naar een oplossing (naar dagpension, uitlaatdienst, hondje erbij)
3) haar goede intenties aan haar medebuurtbewoners kenbaar te maken door ze op de hoogte te stellen dat ze bezig is om een oplossing te vinden voor de overlast die ZIJ veroorzaakt (ja met de nadruk op ZIJ, zij kan namelijk nadenken over het gedrag van haar hond en handelen. De hond heeft geen weet wat zijn gedrag/geblaf teweeg brengt. Het is nl. een hond en geen mens) .
En dat zij niet heeft gereageerd op jouw brief vind ik niet erg vriendelijk. Ze laat het hiermee dus JOUW probleem en niet HAAR probleem.
Wij hadden ook een hond thuis, en toen zij ouder werd kon zij ook niet meer goed alleen zijn.
Oplossing: elke dag naar een goed dierenpension waar ze minstens 3 uur per dag door het bos en over de hei mocht rennen!
Dat heb je toch voor je hond over als je lieveling niet meer alleen wilt zijn? Zich verlaten voelt?
Mijn nekharen gaan echt overeind staan bij de posts van Rebecca. Echt de omgekeerde wereld.
x_Rebecca schreef:x_Rebecca schreef:Jeetje, ik vind wel dat de meeste hier érg negatief denken over die mevrouw
Jullie weten niet eens waarom die hond blaft, misschien weet zij de reden wel en is er weinig aan te doen..
En daarbij weten jullie ook háár kant van het verhaal niet..
Nee.. laten we lekker met zn allen de buuf afzeiken..
Chiqa schreef:Ik heb toen ook bemiddeling ingeschakeld omdat ik slaap tekort kwam en zelfs medicijnen moest slikken anders kon ik niet mn baan volhouden.
Bemiddeling heeft helaas niets uitgehaald, wel al mn ruiten dr uit de volgende dag.