Hondenshows?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 19:30

Aranel schreef:
Myra87 schreef:
Ik hoorde van meer dat ze de keurmeester bij ons erg streng vonden
Mijn teef is wat te dik en had er al de zenuwen van. Ik twijfelde eerder nog om haar thuis te laten, nou ja toch maar meegenomen

Werd ze dus 4e Uitmuntend, dus voor mij was het niet streng, had juist helemaal niks verwacht!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GFLQ4MP7.jpg

Leuke foto trouwens :D
Hoeveel deden er mee in haar klasse?

5, 4 een U en 1 een ZG, die overigens Jeugdwinster 08 is :7

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 19:34

Pff zo zie je maar.. echt een jurysport, net als die poedersuiker dressuur :+ :))
Maargoed, ik kies er zelf voor! Onze volgende show is in Zwolle, dan zien we wel verder hoe ze het daar doet. Volgend jaar gaan we ws een pup van een fokker kopen (die zo'n beetje altijd álles wint wat er te winnen valt op shows :oo ) en daar ook wat shows mee lopen aangezien ik dus niet met Bijou kan fokken ;(

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 20:13

Aranel schreef:
Pff zo zie je maar.. echt een jurysport, net als die poedersuiker dressuur :+ :))
Maargoed, ik kies er zelf voor! Onze volgende show is in Zwolle, dan zien we wel verder hoe ze het daar doet. Volgend jaar gaan we ws een pup van een fokker kopen (die zo'n beetje altijd álles wint wat er te winnen valt op shows :oo ) en daar ook wat shows mee lopen aangezien ik dus niet met Bijou kan fokken ;(

Uit kampioenen komt geen kampioen he :D Maar leuk dat jullie er een pup bij willen.
En idd is het een jurysport, nou hoorde ik juist gister dat deze KM niet op zware honden valt, zwaar van bouw. Ik had al de zenuwen want Myra is behoorlijk voor een teef. Nou nergens voor nodig geweest dus *D
Zo haalde Myra op de Paasshow precies een maand terug een Goed. Toen zei ik al, nou zal je beleven dat ze in Alkmaar wel weer een U haalt.
Maar weet precies wat je voelt, als je een G haalt wat ie eigenlijk niet verdiend :z

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 20:18

Tsja idd.. Maar ik ben het eigenlijk alweer vergeten, ik doe gewoon alsof we deze show niet gedaan hebben :+