Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ivon schreef:Even een vraagje aan de andere mensen die ook weesjes opgevoed hebben: merken jullie nou dat deze katten anders zijn? Tim (mijn weesje) heeft echt moeite om aangeraakt te worden, hij vindt het even fijn, maar dan moet het wel een van ons zijn. Andere mensen vertrouwd hij niet en bij de dierenarts krijgt hij ook altijd een roesje, want hij valt de DA gewoon aan. Ook naar andere katten weet hij zich geen houding te geven. Nou is Tim wel het nest uitgegooid door zijn moeder omdat hij ziek was en zijn ouders zijn wilde katten, zou het misschien daardoor komen?
_Rianne_ schreef:Ivon schreef:Even een vraagje aan de andere mensen die ook weesjes opgevoed hebben: merken jullie nou dat deze katten anders zijn? Tim (mijn weesje) heeft echt moeite om aangeraakt te worden, hij vindt het even fijn, maar dan moet het wel een van ons zijn. Andere mensen vertrouwd hij niet en bij de dierenarts krijgt hij ook altijd een roesje, want hij valt de DA gewoon aan. Ook naar andere katten weet hij zich geen houding te geven. Nou is Tim wel het nest uitgegooid door zijn moeder omdat hij ziek was en zijn ouders zijn wilde katten, zou het misschien daardoor komen?
dat van die DA merk ik ook bij mijn flessenkindje ( die inmiddels al weer 4 is)
Maar verder niet echt, ja, hij is akelig zelfverzekerd soms, en de andere keer weer doodsbang.
Wisselt een beetje.