Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xoranlover schreef:Als dat zo zou zijn zou ik op mijn uitgebreide ontlasting onderzoek bij de kittens wormen gevonden moeten hebben. En dat is niet zo alle nestjes hier waren negatief op wormen. En bij mijn vriendin en haar moeder die al 35 jaar fokken hetzelfde. Maar zo zie je maar weer iedereen heeft zijn eigen verhalen en theorieën. Ik ken heel veel fokkers die testen in plaats van standaard maar ontwormen en over het algemeen zijn de kittens gewoon schoon.
purny schreef:Wisten jullie dat het er bijzonder raar uitziet wanneer je je tanden aan het poetsen bent je twee van die koppies naar je ziet kijken?
Ze kunnen dus sinds kort op de wasmachine en daarbij in de wastafel kruipen. En ze vinden het dus heel interessant als vrouwtje de tanden poetst
xoranlover schreef:purny schreef:Wisten jullie dat het er bijzonder raar uitziet wanneer je je tanden aan het poetsen bent je twee van die koppies naar je ziet kijken?
Ze kunnen dus sinds kort op de wasmachine en daarbij in de wastafel kruipen. En ze vinden het dus heel interessant als vrouwtje de tanden poetst
Wacht maar tot ze je gaan helpen...
Lanah deed dat laatst stak zo haar neus in mijn mond... En Elani een poot...![]()