Nu wachten op manlief en Cody binnen lokken met wat lekkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Wow gave pakketten Moestuin en Emptywords!
Ik ben vanmorgen weer even verder gegaan met puzzelen, maar vind het nog lastig.
De kaarten bevatten hints, maar verder dan een bruin hond(je), Loes en heeft waarschijnlijk ook een kat, kom ik daar niet mee. Ik zie dus waarschijnlijk van alles over het hoofd. Ga vanavond er nog maar eens goed voor zitten en opnieuw puzzelen.
x_Jeanine_x schreef:Woeeehhooeeeeee
Pakketbezorger is net ook bij de supermarkt geweest. Dus ook hier m'n pakket!
[ [url=m/ktirlk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voorzichtig openen![]()
[ [url=m/nOjb4l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zZ5B1h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voordeel van kleine hondjes, voor deze keer mochten ze op de tafel zitten. Want ze moesten voorzichtig zijn!
[ [url=m/cUxy6a.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T5bzl0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8gDeVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9fTykQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle kadootjes zijn zooo leuk! Maar deze krijgen een heel mooi plaatsje!!
[ [url=m/aSuvwL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bYa3fi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik onze lieve SS bedanken! Voor dit toffe pakket!!
Fientj en Lilly mag ik jullie bedanken!![]()
![]()
Ik zag het neusje van de foto en toen dacht ik dat zijn jullie!
En snacks van onze favoriete shop![]()
[ [url=m/7mDzB5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lilly, volgens mij ook jullie aanmeld foto, maar ook in jullie profiel. Was na de hand van de super toffe kaart al druk aan het speuren gegaan. Met een beetje hulp
[ [url=m/Cl2T6J.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:Sharani schreef:Wow gave pakketten Moestuin en Emptywords!
Ik ben vanmorgen weer even verder gegaan met puzzelen, maar vind het nog lastig.
De kaarten bevatten hints, maar verder dan een bruin hond(je), Loes en heeft waarschijnlijk ook een kat, kom ik daar niet mee. Ik zie dus waarschijnlijk van alles over het hoofd. Ga vanavond er nog maar eens goed voor zitten en opnieuw puzzelen.
Een extra hint van jouw Santa in mijn PB box!
EERSTE indrukken zijn het belangrijkste, jouw Santa geeft jou graag een VOORzetje naar het ontdekken van de hints. Je denkt waarschijnlijk veel te moeilijk. Je kunt jouw Santa LETTERlijk terugvinden op de kaarten.
Sharani schreef:KimD schreef:
Een extra hint van jouw Santa in mijn PB box!
EERSTE indrukken zijn het belangrijkste, jouw Santa geeft jou graag een VOORzetje naar het ontdekken van de hints. Je denkt waarschijnlijk veel te moeilijk. Je kunt jouw Santa LETTERlijk terugvinden op de kaarten.
Met de extra hint, en de hulp van mijn zonen ben ik er achter dat de hint niet in jou PB zat maar van jezelf kwam. Volgens mij ben jij mijn Santa KimD. Super bedankt voor het geweldige pakket!