Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseTopShop schreef:anneliesdj schreef:Snijden en verdelen doe ik buiten in het gras, natijd een emmer water erover en klaar.
Hoe doe je dat dan in de winter als het vriest? Of als het regent?
Ik heb nu voor het eerst hele runderpensen mee besteld en ben nu echt aan het bedenken hoe ik dat ga portioneren.
anneliesdj schreef:Jas aan doen? Als het regent wacht ik tot het droog is of ga ik onder een boom.
Zo vaak regent het niet.
HorseTopShop schreef:anneliesdj schreef:Jas aan doen? Als het regent wacht ik tot het droog is of ga ik onder een boom.
Zo vaak regent het niet.
Lijkt me niet echt fijn, om met al je spullen op het gras te gaan zitten in de regen of in vriesweer. Ook niet zo lekker voor je rug...?
Neuh, ik doe het gewoon binnen in de keuken
anneliesdj schreef:Voor je rug is het idd niet geweldig, maar verder niet anders dan binnen werken?
Keuken opruimen na de ravage lijkt me een heel stuk erger, plus dat de stank er nog een week blijft hangen. Nee dankje.
jilleroo schreef:Urielle , 3 keer per dag vindik onzin, Bella krijgt gewoon 1 keer per dag ( nu 2 keer als de hoeveelheid het toestaat omdat mijn andere hond nog 2 keer krijgt, die is 7 maanden oud)
ze kunnen prima op 1 keer per dag. Maar vastendagen dus niet doen.
anneliesdj schreef:Hoeveel spullen heb je dan wel niet?
Linea schreef:Ik heb qua pens even makkelijk gedaan en een paar zakjes gemalen pens gehaald, al verpakt per 500 gram. Helemaal niet erg dat ik nu een keer niet met een penslap aan de gang moet als is ongemalen natuurlijk wel beter. Ook een kalkoenvleugel erbij gekregen, iemand ervaring mee? Ding is wel erg groot en hard dus twijfel.