MyWishMax schreef:Ik schop jullie weer omhoog! Bericht uit Duitsland: Tay heeft HD/ED Normal!

Top !!! gefeliciteerd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
 )                                                         

Zo trots! Hij ging rommelig aan de voet anders hadden we volle bak gedraaid. En dat voor mijn eerste hondje en eerste examen
 Zo trots! Hij ging rommelig aan de voet anders hadden we volle bak gedraaid. En dat voor mijn eerste hondje en eerste examen  Kregen heel positief commentaar en ook weer tips om aan te werken. Superfijn!
 Kregen heel positief commentaar en ook weer tips om aan te werken. Superfijn!                                                         

Seven schreef:Deze kan ik zien, leuke pup. Ik vind het vrij snel al wat werk te doen maar beetje spelen kan geen kwaad. Ben ik niet gewent van die club die zijn normaal heel erg van het pup laten tot minimaal 6 maanden. Maar top dat hij het goed doet.
Hoe oud is [***] wat doen jullie verder met hem buiten dit jutten-spelen?
Die foto heb ik hier zowat achter thuis gemaakt in het bos

Seven schreef:Leuk dat hij het zo goed oppakt dat maakt het trainen altijd extra leuk.
Ja wij wonen echt prachtig gelijk aan het bos met iets verder een heideveld met water

Met bijten een begin gemaakt met zij transport. Heeft hij eindelijk door dat hij naar mij moet kijken en wachten op commando, moet hij ineens naar de pakwerker kijken.
 Met bijten een begin gemaakt met zij transport. Heeft hij eindelijk door dat hij naar mij moet kijken en wachten op commando, moet hij ineens naar de pakwerker kijken.  Het was ook maar simpel pakwerker naast de hond zetten en zodra hij naar de pakwerker keek belonen, maar de 1e keer zat hij vol verwachting naar mij te kijken.
 Het was ook maar simpel pakwerker naast de hond zetten en zodra hij naar de pakwerker keek belonen, maar de 1e keer zat hij vol verwachting naar mij te kijken.