Seven schreef:Deze kan ik zien, leuke pup. Ik vind het vrij snel al wat werk te doen maar beetje spelen kan geen kwaad. Ben ik niet gewent van die club die zijn normaal heel erg van het pup laten tot minimaal 6 maanden. Maar top dat hij het goed doet.
Hoe oud is [***] wat doen jullie verder met hem buiten dit jutten-spelen?
Die foto heb ik hier zowat achter thuis gemaakt in het bos
Normaal wachten ze inderdaad langer. Maar ze wouden al eerder met hem beginnen omdat hij al een erg vaste beet heeft. Als we met hem spelen, laat hij alleen maar los op commando. Dus nu willen ze elke keer even op een speelse manier met hem bezig gaan. En elke keer pakken we ook de appél mee op de club. Maar goed ik weet niet precies de reden. Moet daarvoor even mijn moeder navragen.
[***] is nu 14 week oud (volgens mij) We trainen elke dag even appél met hem. Dit pikt ie erg goed op. Zondag gaat mams beginnen met speuren met hem. Is ze nog niet eerder aan toe gekomen. En voor de rest laten we hem lekker pup zijn. Af en toe mag hij spelen met mijn labrador. Maar die is eigenlijk nog net iets wat te lomp. Maar zo kunnen ze wel aan elkaar wennen (lab woont bij mij en mijn vader) En de mechelaar van mijn moeders vriend beschouwd hem als eigen pup. Dus tussen die 2 gaat het super.
En daarnaast slepen we hem overal mee naar toe. Zodat hij aan allerlei situaties went.
Mijn moeders vriend gaat waarscheinlijk nu ook IPO doen met zijn hond. Die gaat van de week of volgende week een keer mee kijken.
En wat woon je in prachtige omgeving