Ons pakketje is ook onderweg, komt morgen aan.

Hopelijk is de man thuis, anders sorry lootje, zal het zijn als manlief thuis is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Ik hoorde nog dat het pakketje voor mij T&T probleempjes heeft. Geeft niets lieve SS, Vesper moet nog leren geduld te hebben dus dat oefen ik graag met haar![]()
Super leuke box voor Jip!!
KimD schreef:Flux schreef:Ik hoorde nog dat het pakketje voor mij T&T probleempjes heeft. Geeft niets lieve SS, Vesper moet nog leren geduld te hebben dus dat oefen ik graag met haar![]()
Super leuke box voor Jip!!
Naast hulpsanta ben ik ook hulppostbode en Rudolf van PostNL, die met oranje neus fluisterde mij in dat, als het goed is, je pakket morgen ontvangen mag worden.
De gevonden Santa's lijst: schreef:Cursebreaker![]()
CaptainJS
Nynkster![]()
Leo
Seven![]()
Wendyshet
MarijeR![]()
Anna_98
L_iek![]()
Tigress
AfricanLady![]()
Jess_Ashlinn
Jess_Ashlinn![]()
L_iek
Risxx![]()
Suusw
Tigress![]()
KimD
Lugea![]()
Kaus
Suusw![]()
8nnemiek
MelanieB![]()
daffodil
MarlindeRooz![]()
TheJokerr
Norwayfjord![]()
VillaNeusjes
TheJokerr![]()
Norwayfjord
Nala![]()
MelanieB
Kanjerroos![]()
Risxx
Candalisa![]()
CupCakes
kanjerroos schreef:Helemaal goed geraden! Super leuk dat iullie er zo blij mee zijn en dat je de tijd wilde nemen om de puzzels op te lossen hahah.
Je hebt er 1 gemist; de schapenkoppen verwijzen niet alleen naar Marlo z’n ras maar ook naar Dordrecht: de stad waar ik geboren ben en Marlo woont. Enne; ik had Google ook nodig want spreek geen woord dialect
Heel veel plezier ervan!
Ik wist overigens niks van het knuffeltje hahahah we hebben de zolder en daarmee een zak knuffels opgeruimd dus ik denk dat of m’n vriend, of Marlo het erbij heeft gestopt
candalisa schreef:Cupcakes dat klopt ik was wel benieuwd hoe de hints zouden zijn wilde eigenlijk een echte spiegel erin doen denk als Jip in de spiegel kijkt zie je bijna een van zijn Santasde trainers in het blikje zijn een mix van vis rund en wild geen kip. Ik had nog een paar aussie sokken gevonden helaas zijn die nooit aangekomen dus ik hoopte dat je rituals ook lekker vond.