Zal vanavond eens wat foto's bij elkaar zoeken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamaMiesje schreef:Wij nemen op dit moment ook geen nr3 omdat Koshka dat teveel stress gaat bezorgen naar alle waarschijnlijkheid en dat is niet bevorderlijk voor z'n zwakke hart
Maar mocht hij komen te overlijden, dan zoeken we er wel weer een bij. Wat dat wordt weet ik nog niet, heb wel voorkeuren voor rassen en ook kleur. Maar hij moet vooral bij Maliki passen, hem aankunnen, met hem méé kunnen in zijn gedrag.
Joolien schreef:MamaMiesje schreef:Nou...ze lijken me nogal kwetsbaar in een matpartij, zo zonder vachtje
Dan moet Maliki sokjes aanMAar vols mij valt het nog wel mee met de kwetsbaarheid.
Mootje1980 schreef:Hallo allemaal even een vraagje... Mijn kat krabte zichzelf de laatste week helemaal open. Ik heb haar twee keer een anti vlooien middel gegeven van de kruidvat met een week ertussen. Blijkbaar heeft dit niet geholpen. Wat ze kreeg allemaal korstjes en sinds 1e kerstdag zelf een open plek op haar rug. Net naar de Dierenarts geweest met haar en die heeft een ander vlooienmiddel (advantage) en een flesje hydrocortiderm meegegeven voor de open plek. Ik heb haar net het vlooienmiddel gegeven en ze krabt zich werkelijk suf de plukjes haar hangen tussen haar nagels. Mijn eerste vraag is of dat wel normaal is direct na de behandeling. Mijn volgende vraag is of ik nu dan ook automatisch een 'plaag' in huis hebt en hoe ik dat zou merken. En wat moet ik nu allemaal doen. Poes kruipt stiekem wel eens in de kledingkast. Moet ik nu echt alles wassen? En als ik nu toch bezig ben meteen maar de derde vraag; denken jullie dat ze naar buiten mag in de regen of spoelt het middel weg. Op zich heb ik haar wel liever binnen nu maar mijn dochter van 1 is haar nu ontzettend aan het lastig vallen. Dat is zielig maar ook een beetje eng voor de kleine met de hydrocortiderm die ze op haar plekken heeft... Wel heel schattig trouwens kleine die maar met de neusspray achter de poes aan rent... ik heb haar immers vertelt dat de poes ziek was toen we naar de dierenarts gingen...