Quellian schreef:De kleine man heeft een aquarium en 2 visjes gekregen met Sinterklaas. Wij hebben een 20L aquarium gekocht, omdat ons werd verteld dat het 54L aquarium (dat we eerst wilden) te overdreven was voor 2 vissen. Volgens de mensen in de winkel konden er in een 20L aquarium 6 vissen, maar ik vond 2 wel genoeg. En toch vind ik het sneu.
Deze hebben we en een egaal oranje:
[ Afbeelding ]
Ik kan hier wel om janken
je vissen zitten echt VEEL met de nadruk op VEEL te klein
en gaan giga vergroeien in die inimini bakje,, in dit bakje kunnen helemaal geen vissen,, ik zou de sluierstaarten of terug brengen of zorgen dat je een groter aquarium krijgt..Ook kun je vissen niet tegelijk met het aquarium kopen deze moet eerst minimaal 3 weken indraaien... Ik durf bijna te wedden dat je vissen nu binnen 3 weken dood zijn door de nitriet in de bak vooral omdat het stevige vervuilers zijn..

20 liter is ook veel moeilijker stabiel te houden dan een grotere bak. Ik vergelijk me ook niet met hoe de dieren bij een dierenwinkel of bij de kwekers zitten, daar wil ik me niet eens mee vergelijken, ik weet dat ik een mooie happy Betta heb. Ik vond een 60 cm al klein voor een Betta
Hij zwemt in slomo de hele bak door, alles op zijn tijd. Als ik m trigger met een spiegel wordt ie even fel naar de guppen maar dan zwemt ie er gewoon 20 cm achteraan en gaat dan weer eten
Wat ga je erin doen?
.
en dan gewoon goed selecteren en de lelijke eindigen als kogelvoer :p
heb der maar verlost. Is nu al de 3de in 3 weken tijd!