Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stond in het begin te kokhalzen van de lucht, maar nu hak en knip ik er vrolijk op los
dus je went eraan, echt!

In de kleine ligt KVV, maar die ligt bijna altijd helemaal vol als ik een maand voer binnen krijgen. 
Succes met hem laten wennen, ik werd voor gek verklaard, maar het is uiteindelijk wel gelukt. Samen met een aanrecht in de schuur om alles op te kunnen snijden, allemaal spullen om het makkelijker te maken.
) en konijnkarkas. Kwartel heb ik ook gehad maar was laatste keer niet leverbaar.jilleroo schreef:momenteel krijgt mijn chi stukjes kippenrugstuk , eendennek (die moet ik wel knippen want ze krijgt ze niet zelf kapot) en konijnkarkas. Kwartel heb ik ook gehad maar was laatste keer niet leverbaar.
ik wil best een keer mijn barfmenu voor haar neerzetten voor wie geintresseerd is om te zien hoe een menu eruit ziet voor een hond van 2.75 kilo haha.
Ik knip ze overigens ook met een snoeischaar als ik portioneer, meest handige.
nog een hele kluif hahaha!
) helpt al een heleboel. Spiervlees en orgaan snijd je dan zo in stukken, maar de nekken of karkassen van elkaar trekken kost wat meer moeite. voor 4 weken voor beide honden heb ik in totaal 1720 gram nodig. ik koop dus 2 kilo konijnkarkas en die 280 die ik overhoud gaat dan de vriezer in en wordt als eerste opgemaakt als ik nieuw vlees krijg de volgende maand.