Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

3 meter en dan stil staan, dan toch maar verder, maar voor het paaltje langs, dus dan doe ik niks en dan gaat hij er toch maar omheen. Dat probeert hij 2 keer en dan doet hij het keurig
 3 meter en dan stil staan, dan toch maar verder, maar voor het paaltje langs, dus dan doe ik niks en dan gaat hij er toch maar omheen. Dat probeert hij 2 keer en dan doet hij het keurig 

Heerlijk zo'n ouwe hond.
 Heerlijk zo'n ouwe hond.                                                         

dat de basis in ieder geval echt in orde is .
   dat de basis in ieder geval echt in orde is . 

Of tegen Tessa als ze spelen. En dan niet mogen lachen! Toch is het met vooruit sturen en revieren makkelijker, hij heeft het ook met de zit en af gedaan en dat was wat lastiger. Duurde ook even voordat we aan zijn hoofd konden zien of hij het niet snapt of uittest. Dat niet lachen is ook vervelend als hij druk is. Als hij dan moet zitten, dan gaat die eerst trappelen en op staan en als hij écht écht écht moet zitten gaat hij ineens gillen. Spanning die er uit moet ofzo, maar hij klinkt als een aap. En dan netjes zeggen dat hij stil moet zijn. Heerlijk die honden he?
 Of tegen Tessa als ze spelen. En dan niet mogen lachen! Toch is het met vooruit sturen en revieren makkelijker, hij heeft het ook met de zit en af gedaan en dat was wat lastiger. Duurde ook even voordat we aan zijn hoofd konden zien of hij het niet snapt of uittest. Dat niet lachen is ook vervelend als hij druk is. Als hij dan moet zitten, dan gaat die eerst trappelen en op staan en als hij écht écht écht moet zitten gaat hij ineens gillen. Spanning die er uit moet ofzo, maar hij klinkt als een aap. En dan netjes zeggen dat hij stil moet zijn. Heerlijk die honden he?

Wij zijn gisteren wezen intrainen op de club waar we examen gaan doen,  was leuk. irritant is dat Cazz als hij (of ik...) zich niet op zijn gemak voelt achter me aan komt bij de af met afleiding oefening. De tweede keer blijft hij netjes liggen maar goed daar heb je zo weinig aan ;p Wat heel leuk was, was dat ik met revieren voor de lol dacht laat ik hem eens doorsturen van 5 naar 4. Ik oefende tot nu toe steeds twee verstekken. Hij revierde zo even alle 6, knappe hond
 Wij zijn gisteren wezen intrainen op de club waar we examen gaan doen,  was leuk. irritant is dat Cazz als hij (of ik...) zich niet op zijn gemak voelt achter me aan komt bij de af met afleiding oefening. De tweede keer blijft hij netjes liggen maar goed daar heb je zo weinig aan ;p Wat heel leuk was, was dat ik met revieren voor de lol dacht laat ik hem eens doorsturen van 5 naar 4. Ik oefende tot nu toe steeds twee verstekken. Hij revierde zo even alle 6, knappe hond  Was echt leuk.  vanochtend wezen speuren,  dat gaat echt nog niet zo goed. Morgen gaan we het hele vzh programma inclusief deel B eens oefenen met de mensen die examen doen, wel fijn, weet in beter wat ik kan verwachten. zin in!
 Was echt leuk.  vanochtend wezen speuren,  dat gaat echt nog niet zo goed. Morgen gaan we het hele vzh programma inclusief deel B eens oefenen met de mensen die examen doen, wel fijn, weet in beter wat ik kan verwachten. zin in!