Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Ik eigelijk alle, maar dan met strenge regeling en controle. Kunnen we zelf hd enzo uitkrijgen, en de fokgerichte aandoeningen. En mischien de honden die agressief geboren worden door aandoening in de fysiologie
griebels schreef:Kruisingen zijn toch vaak sterker in gezondheid dan fokzuivere rassen
griebels schreef:katiavl schreef:Ik eigelijk alle, maar dan met strenge regeling en controle. Kunnen we zelf hd enzo uitkrijgen, en de fokgerichte aandoeningen. En mischien de honden die agressief geboren worden door aandoening in de fysiologie
Kruisingen zijn toch vaak sterker in gezondheid dan fokzuivere rassen
slimmerik schreef:In de tweede kamer wordt op dit moment gedacht aan 40 cm.... maar álle honden zou ook een oplossing zijn misschien.
slimmerik schreef:Ik ben er eigenlijk wel voor dat alle grote honden raszuiver moeten zijn...
griebels schreef:katiavl schreef:Ik eigelijk alle, maar dan met strenge regeling en controle. Kunnen we zelf hd enzo uitkrijgen, en de fokgerichte aandoeningen. En mischien de honden die agressief geboren worden door aandoening in de fysiologie
Kruisingen zijn toch vaak sterker in gezondheid dan fokzuivere rassen
LimaGentle schreef:in principe is geen enkele hond raszuiver als je terug gaat in de tijd
elk ras is wel ergens anders mee gekruist en zo zijn weer andere rassen ontstaan
slimmerik schreef:LimaGentle schreef:in principe is geen enkele hond raszuiver als je terug gaat in de tijd
elk ras is wel ergens anders mee gekruist en zo zijn weer andere rassen ontstaan
Stamboompje bedoelen we LG.... om weer wolven te houden zou wel erg ver gaan hè.
LimaGentle schreef:ja maar hoe denk je dat als die stamboom honden gevormd zijn?
slimmerik schreef:Stambomen zijn gevormd op karakter, uiterlijk, doel, en voorouders. Dus zo ongeveer alles wat er bij een pitbull niet deugt.
whisperramse schreef:dat zal de laatste jaren dan toch niet meer zijn
slimmerik schreef:Stambomen zijn gevormd op karakter, uiterlijk, doel, en voorouders. Dus zo ongeveer alles wat er bij een pitbull niet deugt.
whisperramse schreef:Goedgoed, zit hier nog steeds
Gedragstherapeute heeft me doorverwezen naar hondenschool en komt twee keer in de maand kijken hoe het met haar is. We moeten vooral consequent zijn en blijven, ook voor geen conflicten zorgen (door bv eten of speelgoed)
Maar haar ongewenste gedrag is zo goed als weg, af en toe hapt ze nog eens in de lucht als waarschuwing waneer mijn reutje haar net iets té interessant vind.
Voor de rest is ze nog steeds bang van onze katten