Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 14:49

Ja dat klopt! Fijn dat het pakket in de smaak valt bij jullie alle 3, heel veel plezier ermee! :D

mvdende

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 15:04

Ik zie een hoop leuke pakketten voorbij komen!

Hier nog niets gearriveerd, óók nog geen aankondiging in de postnl app, dus wacht nog even in spanning af.

Aan mijn ss: dit weekend heb ik geen tijd m'n pakket te unboxen, dus als het zaterdag afgeleverd wordt, dan komt het verslag van de unboxing op maandag.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:27

Een briefje in de bus, was op school dus ik moet het pakket gaan afhalen ergens (of ze proberen morgen nog eens) - nog even geduld dus SS!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 16:30

Daar gaan we! :D
Afbeelding

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:03

Mulan is helemaal buiten zinnen, het feest begon al met de gevulde snuffelmat bovenop :+
Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam deze eruit en was ze daar zielsgelukkig mee (ik heb dus ook de cadeautjes alleen uitgepakt, zij was te druk met de al uitgepakte spullen :+)
Afbeelding

Daarna werd ze helemaal wild van deze, die ging meteen mee naar de mand en kreeg ik met moeite terug voor de laatste foto
Afbeelding

Afbeelding

De poezies zijn ook verwend <3
Afbeelding

Dit kende ik nog niet, super leuk!
Afbeelding

Deze werd ook meteen in beslag genomen :+
Afbeelding

Afbeelding

Het complete pakket, er zaten ook nog een donut, likmat, deer sticks en een mini pupcake in <3 Echt een suuuupergaaf pakket!
Afbeelding

En met de hint van de kaart en deze erbij (kaartspel) ben ik er vrij heel zeker van dat TheJokerr en Eve ons pakket hebben samengesteld! Enorm bedankt!!
Afbeelding

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:10

*\o/* jaa helemaal goed!
Was echt leuk om voor jullie te shoppen <3

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:19

TheJokerr schreef:
*\o/* jaa helemaal goed!
Was echt leuk om voor jullie te shoppen <3

Ze is er ook echt heel blij mee (en ik ook!), ik denk dat ze lekker slaapt vannacht :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-22 17:31

MelanieB schreef:
Ik heb uiteindelijk met hulp via lootje trekken van mijn SS het kaartje kunnen ontcijferen.

Kwam uit ; Geocachen, Duitse Herder, Merens
Duitse herder hier gezocht in het topic. Daarna bij diegenen in berichten gespeurd naar Geocachen.
Merens kon ik niks mee vinden :o

Enige die zowel Duitse herder heeft als Geocachen naar boven krijgt als ik zoek in haar berichten is Ninette;
Ben jij Cooper’s SS? :D

Bij het lezen van jouw hints, vooral DH & Merens denk ik direct maar aan één in het topic eigenlijk. Het antwoord is (denk ik) dichterbij dan je denkt. }>

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:51

Na zoeken op herder en bij Nala oudduitse herder zien staan en een Merens in haar profiel;
Na het zoeken op Geocachen in haar berichten zie ik dat je bij reguliere SS dezelfde hints hebt gebruikt dus ik weet het nu zeker haha;
Nala, ben jij onze SS?
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 15-12-22 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Risxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:52

Mito is helemaal verwend vandaag! Vanmiddag werd het pakket bezorgd! *\o/*

Afbeelding

Het zag er prachtig uit en wat een boel cadeautjes!

Afbeelding

Het kleine knuffeltje dat er los bij zat werd uitgebreid geïnspecteerd. Hierna heeft ze die gepikt en meegenomen naar haar verzamelplaats onder de tafel :')

Afbeelding

De cadeaus zijn fantastisch en zo goed uitgezocht! Het tuigje is superleuk en moest aangepast worden natuurlijk <3

Afbeelding

Het bakje en één van de snoepjes ook meteen, ze vond het wel stom dat ze moest wachten op de foto _O- Hoezo attitude.

Afbeelding

We zijn er superblij mee!! Mito vond het ook heel interessant om uit te pakken, vooral toen er snoepjes tevoorschijn kwamen *D Het kleine knuffeltje is een hit, de snuffelslak al uitgebreid getest, de bal toegevoegd aan haar verzameling (ja, ook onder de tafel :+ ) en de likmat gaan we vanavond ook proberen! Die wilde ik ook al kopen dus helemaal perfect! Mito is je ook erg dankbaar voor het dekentje, Santa!

Hier nog een foto van de hele buit! <3
Afbeelding

Dat was na het opruimen… mijn santa heeft er namelijk ontzettend veel werk ingestoken met maar liefst 6 hints die ik allemaal moest oplossen }> Dat heeft even gekost, daarna zag de kamer er zo uit :wow:

Afbeelding

Ik vind het leuk om jullie de hints te laten zien, ze zijn allemaal zo leuk! Ontzettend veel plezier gehad met het oplossen!

Hint 1 waren vragen over de deelnemende bokkers!

Afbeelding

Met de antwoorden moest er een woordzoeker gemaakt worden. De uitkomst: parttime.

Afbeelding

In het 3e envelopje zaten deze schaapjes :))

Afbeelding

Daarna weer aan het puzzelen geslagen met deze hersenkraker, heb er langer over gedaan dan ik toe wil geven :o :+

Afbeelding

De 5e hint was nog een puzzel! Met als uitkomst “canicross”!

Afbeelding

En als laatste dit lieve kaartje in dialect.

Afbeelding

Santa, je hebt er zoveel werk in gestoken, ik sta helemaal versteld! Wat een lol om al deze hints op te lossen. Parttime, schapen, border collie, canicross en een Limburgs dialect (dankjewel Google), zorgt ervoor dat ik denk dat kanjerroos mijn secret santa is?! :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:56

Wat een fantastische pakketten weer <3 *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 17:56

MelanieB schreef:
Na zoeken op herder en bij Nala oudduitse herder zien staan en een Merens in haar profiel;
Na het zoeken op Geocachen in haar berichten zie ik dat je bij reguliere SS dezelfde hints hebt gebruikt dus ik weet het nu zeker haha;
Nala, ben jij onze SS?

Yes! *\o/* Het was heel leuk om voor jullie te shoppen! Ik hoop dat de smeersels in de smaak vielen, en de katten likmat ook voor honden werkt, hihi. Hopelijk zijn de speeltjes niet te groot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:00

Wauw, die hints! Wat een werk, maar wat leuk gevonden!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:01

Oh wow die hints zijn wel echt tof! Leuk dat mensen zo creatief zijn daarmee, ik ben dat echt totaal niet :+

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:15

Risxx schreef:
Mito is helemaal verwend vandaag! Vanmiddag werd het pakket bezorgd! *\o/*

[ [url=m/Pts55t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zag er prachtig uit en wat een boel cadeautjes!

[ [url=m/VlCDWr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het kleine knuffeltje dat er los bij zat werd uitgebreid geïnspecteerd. Hierna heeft ze die gepikt en meegenomen naar haar verzamelplaats onder de tafel :')

[ [url=m/btP8IV.jpg]Afbeelding[/url] ]

De cadeaus zijn fantastisch en zo goed uitgezocht! Het tuigje is superleuk en moest aangepast worden natuurlijk <3

[ [url=m/zQtCoJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het bakje en één van de snoepjes ook meteen, ze vond het wel stom dat ze moest wachten op de foto _O- Hoezo attitude.

[ [url=m/xMc8NK.jpg]Afbeelding[/url] ]

We zijn er superblij mee!! Mito vond het ook heel interessant om uit te pakken, vooral toen er snoepjes tevoorschijn kwamen *D Het kleine knuffeltje is een hit, de snuffelslak al uitgebreid getest, de bal toegevoegd aan haar verzameling (ja, ook onder de tafel :+ ) en de likmat gaan we vanavond ook proberen! Die wilde ik ook al kopen dus helemaal perfect! Mito is je ook erg dankbaar voor het dekentje, Santa!

Hier nog een foto van de hele buit! <3
[ [url=m/9mn0ZK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat was na het opruimen… mijn santa heeft er namelijk ontzettend veel werk ingestoken met maar liefst 6 hints die ik allemaal moest oplossen }> Dat heeft even gekost, daarna zag de kamer er zo uit :wow:

[ [url=m/AStgjW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het leuk om jullie de hints te laten zien, ze zijn allemaal zo leuk! Ontzettend veel plezier gehad met het oplossen!

Hint 1 waren vragen over de deelnemende bokkers!

[ [url=m/qbwZhx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met de antwoorden moest er een woordzoeker gemaakt worden. De uitkomst: parttime.

[ [url=m/m6Z5mV.jpg]Afbeelding[/url] ]

In het 3e envelopje zaten deze schaapjes :))

[ [url=m/1hCm1n.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna weer aan het puzzelen geslagen met deze hersenkraker, heb er langer over gedaan dan ik toe wil geven :o :+

[ [url=m/SZMeOv.jpg]Afbeelding[/url] ]

De 5e hint was nog een puzzel! Met als uitkomst “canicross”!

[ [url=m/CKg8Rx.jpg]Afbeelding[/url] ]

En als laatste dit lieve kaartje in dialect.

[ [url=m/gBAqY0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Santa, je hebt er zoveel werk in gestoken, ik sta helemaal versteld! Wat een lol om al deze hints op te lossen. Parttime, schapen, border collie, canicross en een Limburgs dialect (dankjewel Google), zorgt ervoor dat ik denk dat kanjerroos mijn secret santa is?! :D

Helemaal goed geraden! Super leuk dat iullie er zo blij mee zijn en dat je de tijd wilde nemen om de puzzels op te lossen hahah.
Je hebt er 1 gemist; de schapenkoppen verwijzen niet alleen naar Marlo z’n ras maar ook naar Dordrecht: de stad waar ik geboren ben en Marlo woont. Enne; ik had Google ook nodig want spreek geen woord dialect
Heel veel plezier ervan!

Ik wist overigens niks van het knuffeltje hahahah we hebben de zolder en daarmee een zak knuffels opgeruimd dus ik denk dat of m’n vriend, of Marlo het erbij heeft gestopt
Laatst bijgewerkt door kanjerroos op 15-12-22 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:24

Zo weer even bijgelezen, vindt het echt allemaal super geslaagde pakketten! Wat een feestje is de SS, pakket maken, spanning tot eindelijk het pakket bij je lootje is, meelezen met alle unboxings en dan mogen we ook nog zelf een pakket uitpakken!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:38

Wij hebben ons pakket ook binnen! Ik ga even uitvogelen waarom ik geen foto's kan uploaden vanaf de telefoon. Dan komt het verslag.

Maar SS, wat een prachtig pakket <3

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:57

Geweldige pakketten! Dit is toch fantastisch om naar te kijken! En ik zie volgens mij ook een Butternutbox voorbijkomen :D

Hier nog geen pakket, moet elke keer nee verkopen... Vesper kijkt me steeds zo verwachtingsvol aan :)) En Nadine doet ook maar mee.

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 18:58

Arya komt de tijd wel door tijdens het wachten :')

Lui varken :')
Afbeelding

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:00

Arya heeft groot gelijk :j <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-22 19:07

Nala schreef:
Volgende gokje, meerdere honden, niet Ax formaat, water foto's... x_Jeanine_x?

Ik kreeg van jouw Santa een extra hint in de brievenbus, deze hint zou ik niet te letterlijk nemen en op zoek gaan naar een zeehond in het water! :+ Maar misschien naar de plek waar je de dieren op de foto's tegen kan komen en een bijpassende zee-hond? *\o/*

Met de code &if=1 kun je misschien makkelijker zoeken, plak de code letterlijk achter de url van de eerste pagina van dit topic en je krijgt alleen maar alle posts te zien met foto's! :D

Afbeelding

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 19:57

Wat een heerlijke foto's en wat een mooie pakketten allemaal *\o/* *\o/* Vind de fotoverslagen echt heel leuk, al die blije ongeduldige koppies <3

Ook veel lastige hints, knap dat bijna iedereen ze juist heeft weten te raden :j En _/-\o_ voor het verzinnen uiteraard!!

Risxx: ik dacht echt alleen maar aan de auto, maar nu je het zegt is het heel logisch :+ Haha nou hier alleen maar enthousiasme over de knor, hij wil hem het liefst overal mee naar toe nemen :D

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:01

Vandaag de hele dag weggeweest en wat stond er vanmiddag op ons te wachten :D

Afbeelding

Ik plaats straks de unboxing, nu eerst even puzzelen wie mijn Santa is.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:13

Tijd voor de unboxing! Althans. Jipperd ligt nu heerlijk snurkend naast mij te slapen. :+

Het pakket was bij mijn zus afgeleverd, dus dat moest ik met gevaar voor eigen leven (zie glibberend en glijdend) halen.
Afbeelding

Afbeelding

Jip ging met het eetbare deel ervandoor. Uitgepakt en wel :Y)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben echt een beetje stil van dit prachtige pakket! Wat ontzettend lief, die mok is nu al bestempeld tot mijn favoriete koffiemok.

Nu ga ik een gok wagen. Candalisa, ben jij mijn lieftallige Secret Santa? <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:14

KimD schreef:
Nala schreef:
Volgende gokje, meerdere honden, niet Ax formaat, water foto's... x_Jeanine_x?

Ik kreeg van jouw Santa een extra hint in de brievenbus, deze hint zou ik niet te letterlijk nemen en op zoek gaan naar een zeehond in het water! :+ Maar misschien naar de plek waar je de dieren op de foto's tegen kan komen en een bijpassende zee-hond? *\o/*

Met de code &if=1 kun je misschien makkelijker zoeken, plak de code letterlijk achter de url van de eerste pagina van dit topic en je krijgt alleen maar alle posts te zien met foto's! :D

[ [url=m/K6SS3Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die code gebruikte ik inderdaad al! Maar dan nog zijn het zo’n 20 pagina’s aan foto posts _O- ik ga opnieuw op zoek.