Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Ik heb uiteindelijk met hulp via lootje trekken van mijn SS het kaartje kunnen ontcijferen.
Kwam uit ; Geocachen, Duitse Herder, Merens
Duitse herder hier gezocht in het topic. Daarna bij diegenen in berichten gespeurd naar Geocachen.
Merens kon ik niks mee vinden
Enige die zowel Duitse herder heeft als Geocachen naar boven krijgt als ik zoek in haar berichten is Ninette;
Ben jij Cooper’s SS?
MelanieB schreef:Na zoeken op herder en bij Nala oudduitse herder zien staan en een Merens in haar profiel;
Na het zoeken op Geocachen in haar berichten zie ik dat je bij reguliere SS dezelfde hints hebt gebruikt dus ik weet het nu zeker haha;
Nala, ben jij onze SS?
Risxx schreef:Mito is helemaal verwend vandaag! Vanmiddag werd het pakket bezorgd!![]()
[ [url=m/Pts55t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zag er prachtig uit en wat een boel cadeautjes!
[ [url=m/VlCDWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kleine knuffeltje dat er los bij zat werd uitgebreid geïnspecteerd. Hierna heeft ze die gepikt en meegenomen naar haar verzamelplaats onder de tafel![]()
[ [url=m/btP8IV.jpg]Afbeelding[/url] ]
De cadeaus zijn fantastisch en zo goed uitgezocht! Het tuigje is superleuk en moest aangepast worden natuurlijk![]()
[ [url=m/zQtCoJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het bakje en één van de snoepjes ook meteen, ze vond het wel stom dat ze moest wachten op de fotoHoezo attitude.
[ [url=m/xMc8NK.jpg]Afbeelding[/url] ]
We zijn er superblij mee!! Mito vond het ook heel interessant om uit te pakken, vooral toen er snoepjes tevoorschijn kwamenHet kleine knuffeltje is een hit, de snuffelslak al uitgebreid getest, de bal toegevoegd aan haar verzameling (ja, ook onder de tafel
) en de likmat gaan we vanavond ook proberen! Die wilde ik ook al kopen dus helemaal perfect! Mito is je ook erg dankbaar voor het dekentje, Santa!
Hier nog een foto van de hele buit!![]()
[ [url=m/9mn0ZK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat was na het opruimen… mijn santa heeft er namelijk ontzettend veel werk ingestoken met maar liefst 6 hints die ik allemaal moest oplossenDat heeft even gekost, daarna zag de kamer er zo uit
![]()
[ [url=m/AStgjW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het leuk om jullie de hints te laten zien, ze zijn allemaal zo leuk! Ontzettend veel plezier gehad met het oplossen!
Hint 1 waren vragen over de deelnemende bokkers!
[ [url=m/qbwZhx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met de antwoorden moest er een woordzoeker gemaakt worden. De uitkomst: parttime.
[ [url=m/m6Z5mV.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het 3e envelopje zaten deze schaapjes![]()
[ [url=m/1hCm1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarna weer aan het puzzelen geslagen met deze hersenkraker, heb er langer over gedaan dan ik toe wil geven![]()
![]()
[ [url=m/SZMeOv.jpg]Afbeelding[/url] ]
De 5e hint was nog een puzzel! Met als uitkomst “canicross”!
[ [url=m/CKg8Rx.jpg]Afbeelding[/url] ]
En als laatste dit lieve kaartje in dialect.
[ [url=m/gBAqY0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Santa, je hebt er zoveel werk in gestoken, ik sta helemaal versteld! Wat een lol om al deze hints op te lossen. Parttime, schapen, border collie, canicross en een Limburgs dialect (dankjewel Google), zorgt ervoor dat ik denk dat kanjerroos mijn secret santa is?!
Nala schreef:Volgende gokje, meerdere honden, niet Ax formaat, water foto's... x_Jeanine_x?
KimD schreef:Nala schreef:Volgende gokje, meerdere honden, niet Ax formaat, water foto's... x_Jeanine_x?
Ik kreeg van jouw Santa een extra hint in de brievenbus, deze hint zou ik niet te letterlijk nemen en op zoek gaan naar een zeehond in het water!Maar misschien naar de plek waar je de dieren op de foto's tegen kan komen en een bijpassende zee-hond?
![]()
Met de code &if=1 kun je misschien makkelijker zoeken, plak de code letterlijk achter de url van de eerste pagina van dit topic en je krijgt alleen maar alle posts te zien met foto's!
[ [url=m/K6SS3Y.jpg]Afbeelding[/url] ]