Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Mjetterd schreef:Een paar weken geleden waren buren een kat kwijt. Die later opdook op de fb pagina van het dierenasiel. Gevonden in onze eigen straat, waar die kat dus altijd loopt. Mochten ook betalen om hun kat terug te krijgen.
<KNIP>
AbsurdArtimes schreef:Succes TS.
Ik heb wel het topic gelezen(deels dan haha) maar mijn buren hebben precies hetzelfde gehad.
Kat in de straat gevangen (en dit was een tamme huiskat) en moesten ook betalen om de kat terug te krijgen. <KNIP>
Absurd deel 2.
Koosnaamloos schreef:67 pagina's verder en de kat zit op maandag nog steeds in asiel..
Quellian schreef:Koosnaamloos schreef:67 pagina's verder en de kat zit op maandag nog steeds in asiel..
Volgens mij hebben we te maken met een rasechte toetsenbordridder; grote mond op bokt, maar met bibbers in de kont een telefoontje ontvangen dat overdonderde en bellen niet meer durft. Denk dat dát het echte probleem in het hele verhaal is.
Cer schreef:Rockwitch heeft het over een loslopende kat, wat niet perse gelijk een wilde kat is.
Misschien ligt het daaraan? Geen idee..
Citaat:Kat liep als boerderijkat in een 'boerderijwijk', was verwilderd, zag er stoffig uit en liep mank
Quellian schreef:Koosnaamloos schreef:67 pagina's verder en de kat zit op maandag nog steeds in asiel..
Volgens mij hebben we te maken met een rasechte toetsenbordridder; grote mond op bokt, maar met bibbers in de kont een telefoontje ontvangen dat overdonderde en bellen niet meer durft. Denk dat dát het echte probleem in het hele verhaal is.
Pattypaard schreef:Jezus zeg.. hoe je aan deze conclusie komt...
Dus omdat iemand een andere aanpakt heeft dan door jou gewenst is moet je maar als dusdanig bombarderen?
Triest. Gewoonweg triest.
bruintje123 schreef:minikatje schreef:
Ovenhandschoenen aan en gaan, welke druif doet dit met blote handen?
Ovenhandschoen pakken ze ook doorheen.
Daar heb je speciale leren handschoenen voor.
En dan gaat het inderdaad prima.
En dan is ook de chip te lezen in de vangkooi.
bruintje123 schreef:Cer schreef:Rockwitch heeft het over een loslopende kat, wat niet perse gelijk een wilde kat is.
Misschien ligt het daaraan? Geen idee..
Misschien wel
Maar zou daar nooit een boerderijkat bij gezeten hebben?
Cer schreef:Jolien87 schreef:Ik mag toch hopen dat je ook nog een derde kamp hebt opgezet, namelijk het kamp 'ik ben niet voor maar ook niet tegen TS'-kamp.
Staat dat erbij?
Er staat wel "Ben ik nog wat vergeten?"... blijkbaar ben ik nog wat vergeten![]()
Mea Culpa..
Cowboy55 schreef:Mjetterd schreef:Een paar weken geleden waren buren een kat kwijt. Die later opdook op de fb pagina van het dierenasiel. Gevonden in onze eigen straat, waar die kat dus altijd loopt. Mochten ook betalen om hun kat terug te krijgen.
<KNIP>
AbsurdArtimes schreef:Succes TS.
Ik heb wel het topic gelezen(deels dan haha) maar mijn buren hebben precies hetzelfde gehad.
Kat in de straat gevangen (en dit was een tamme huiskat) en moesten ook betalen om de kat terug te krijgen. <KNIP>
Absurd deel 2.
raket schreef:Ik heb nav dit topic bij het plaatselijke asiel eens opgezocht wat je dan kwijt bent als iemand jouw kat als zwerfdier aanziet. En ik vond het best veel geld. Als mijn bejaarde 21 jarige kat naar buiten sneakt wordt hij ook als zwerver gezien. Gelukkig durft hij niet, maar toch....
Het was een stuk duurder dan dat ik verwacht had. En wel of niet gechipt maakt ook niets uit. Nou ja misschien dat ze een gechipt kat niet meteen enten..