Net een telefoontje gehad: de voliere wordt zondag geplaatst!
En mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst? Het (geslacht is nog niet bekend) komt wanneer de nieuwe voliere gereed is, maar ik wil hem nu alvast voorstellen
Ik wil me vooral gaan bezig houden met het kweken van bont en getekend bont, dus daarom is deze jonge vogel wel heel welkom Hij is pas 9 weken oud, dus voorlopig mag het nog lekker baby/peuter zijn
Nou, niet Ik denk dat ik het geslacht tegelijkertijd met die van de babies laat testen. En anders bekijk ik het wel via het gedrag. Zo is het met Djinti uiteindelijk ook gegaan Breitling is nog maar 9 weekjes oud, dus het eerste jaar hoef ik sowieso niet aan kweken te denken.
Je hebt nog even de tijd idd! Maarja,als het moeilijk is die mutatie te vinden,heb je dat ook hard nodig. Op basis van de tekeningen moest ik ook een mannetje hebben,het gedrag laat idd wat anders zien
Maar wat een prachtige baby's zijn er uit gekomen! En je nieuwe aanwinst is ook heel mooi! Een leuke ingang voor nieuwe namen met een thema haha
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-15 10:01
Mensen, ik snap er niets meer van
Aura (bont) x Hermes (gezoomd (ef) split voor bronze fallow) leverde als grote verrassing al twee (mogelijk 3) bonte babies op. Ok, moet kunnen blijkbaar. Maar vanochtend keek ik nog eens goed naar Myrddin