Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:17

Andewi schreef:
Hoi Bokkers met katten:)

Misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik ben op zoek naar een kitten.
Nou dacht ik dat ik die wel op markplaats kon vinden.
maar dat blijkt niet zo makkelijk te zijn.

Hebben jullie of kennen jullie misschien iemand met een netjes kittens.

Ik ben op zoek naar een kater.
het liefst kortharig, ras is niet belangrijk. Maar het type britse korthaar spreekt me wel aan.

ik ben benieuwd naar jullie reacties:)

Bij ons op de boerderij loopt nog een heel mooi getekend katertje rond (bruin/zwarte taby tekening met wit) en is door ons tam gemaakt/gehouden, zal nu ong 6-7 mnd zijn. Het is dat ik er zelf al 7 heb en manlief heb belooft dat er geen bij komen maar anders had hij al bij mij gezeten.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 12:36

Lila close-up, luisterend naar de knallen buiten op 31-12 :D

Afbeelding

Allemaal nog een super kattige 2013!! *\o/*

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:48

Hallo allemaal... :D
wij hebben ook 2 poezen. 1 britse korthaar zwart/wit van 21 (Maxie)
en een noorseboskat van bijna 2. (Noa)
ik zal ook een keer een foto plaatsen van de 2 dames...
nu heb ik ook een probleem maar weet niet zo goed waar dat terecht kan. Is er een kattenvraag topic?
Noa heeft nl op de leren jas van een vriendin geplast. Ik vraag me af hoe ik dat schoon kan maken en de stank eruit krijg.
afentoeeee |o ~~}>

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:06

marizkaa schreef:
Hallo allemaal... :D
wij hebben ook 2 poezen. 1 britse korthaar zwart/wit van 21 (Maxie)
en een noorseboskat van bijna 2. (Noa)
ik zal ook een keer een foto plaatsen van de 2 dames...
nu heb ik ook een probleem maar weet niet zo goed waar dat terecht kan. Is er een kattenvraag topic?
Noa heeft nl op de leren jas van een vriendin geplast. Ik vraag me af hoe ik dat schoon kan maken en de stank eruit krijg.
afentoeeee |o ~~}>

urine off, of stalfris zijn geschikte middelen tegen kattenpies

Stybba

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:44

Kan dat ook op een leren jas? Misschien naar de stomerij brengen, ik denk dat daarmee de stank er wel uit gaat?

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:53

Als het een echt leren jas is zou ik het niet zomaar naar de stomerij brengen, heb jassen daar beroerder van terug zien komen dan dat ze gingen.
Heb je geen winkel van leren jassen in de buurt waar ze ook reparaties uitvoeren, die zullen vast wel een oplossing weten.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:39

Stom idee misschien, maar: schoonboenen met zadelzeep?? :=

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:04

Oh Super dat julie zo meedenken ik baal namelijk ontzettend het was een erg dure jas die ze pas met kerst had gekregen. ik ga zeker wat tips opvolgen

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 22:26

marizkaa schreef:
Oh Super dat julie zo meedenken ik baal namelijk ontzettend het was een erg dure jas die ze pas met kerst had gekregen. ik ga zeker wat tips opvolgen

dan zou ik urine off gewoon mailen met de vraag of het zou kunnen
ik weet dat ze het ook op meubels en dergelijke gebruiken met sproeiende katers heb je namelijk vaak van dit soort produkten nodig

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:44

MamaMiesje schreef:
Stom idee misschien, maar: schoonboenen met zadelzeep?? :=

Perfect idee zo maak ik ook mijn leren jas schoon als die wat vies is geworden,vergeet hem alleen niet daarna als hij droog is weer in te vetten :P om hem weer waterafstotend te maken.

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:43

@EeCee: Wat een beauty! Wil zelf ook ooit nog zo'n bloterikje, vind ze zoooo mooi :)

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:10

nadine_yvana schreef:
@EeCee: Wat een beauty! Wil zelf ook ooit nog zo'n bloterikje, vind ze zoooo mooi :)

Dank je Nadine! Pas op hoor; het zijn hartediefjes! <3

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:22

Haha, ja dat geloof ik! :j Ik heb zelf wel naaktratten, naaktmuisje en naaktcavia's gehad, maar nog nooit een naakte kat. Ff sparen nog, haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 19:29

EeCee schreef:
nadine_yvana schreef:

Dank je Nadine! Pas op hoor; het zijn hartediefjes! <3

Idd, <3 Die van ons is ook zoooo leuk :D

Wil je perse een kitten? Ik weet nu iemand die een herplaatser van een jaar aanbied, voor minder geld dan een kitten :)

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 09:19

En geloof me; Blote herplaatsters zijn net zo speels en aanhankelijk. Ze wennen erg snel aan hun nieuwe 'mensen'.

Wat ik vooral verrassend vind is hoe snel ze ook een nieuw soortgenootje opnemen. Kleine Lila (toen 7 maanden) was binnen een week gesetteled bij de twee jongens :D

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 12:02

Hoe gaat het eigenlijk met bloterikjes introduceren bij een paar haarballen? Ik vind ze stiekum ook wel erg leuk (en vriendlief ook :P ), en dacht er aan om misschien over een jaar of wat een bloterikje erbij te nemen. Maar qua karakter (wat ik terug kan lezen) lijken ze toch wel compleet anders dan de standaard kat. Botst dat niet?

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 12:02

Nee, als ik er 1 aan zou schaffen hoeft het niet per se een kitten te zijn hoor, dat maakt me helemaal niks uit. Maar ik kan er helaas nu geen kat bijnemen, ik heb nu 2 katten en veel andere diertjes en mijn huisje is niet zo groot :') Als ik straks wat groter woon ben ik het wel van plan. Maar er zijn dus weleens herplaatsers vd sphynx, als ik er aan toe ben om er eentje aan te schaffen zal ik eerst daarnaar kijken ipv bij een nieuw nestje. Die beestjes verdienen een 2e kans.

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:01

@Stybba, De één zegt van wel de ander niet... Van onze herplaatsers is de eerste bij ons gekomen omdat hij de haarkatten liep te terroriseren, echt heftig. De tweede (zijn halfbroertje uit hetzelfde huis) kwam bij ons omdat hij flink werd gepest door de haarkatten...

Ons allereerste blote meisje (ook herplaatser) kwam uit een cattery waar ook behaarde katten liepen. Daar weer geen probleem.

Ze lijken wel een andere taal te 'spreken' dan haarkatten. Logisch ze kunnen hun vacht/staart niet opzetten :D

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:31

kat is weer een beetje gekamlmeerd :) 2 januari was hier nog beetje vuurwerk.
ze lag gister bij mij, gingen er zagen aan, hij is nog nooit zo snel naar beneden geracet

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:43

EeCee schreef:
@Stybba, De één zegt van wel de ander niet... Van onze herplaatsers is de eerste bij ons gekomen omdat hij de haarkatten liep te terroriseren, echt heftig. De tweede (zijn halfbroertje uit hetzelfde huis) kwam bij ons omdat hij flink werd gepest door de haarkatten...

Ons allereerste blote meisje (ook herplaatser) kwam uit een cattery waar ook behaarde katten liepen. Daar weer geen probleem.

Ze lijken wel een andere taal te 'spreken' dan haarkatten. Logisch ze kunnen hun vacht/staart niet opzetten :D

Ik ben ook beniuwd op hoe mijn haarbaletjes er op zouden reageren, zoiets wat lijkt op een kat maar toch niet helemaal :P

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:55

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 00:47

*meld me hier ook maar eens*

Zocht op Savannahs en las dat er hier ook al één 'rondloopt'. Wij hebben als het goed is in februari ook één! Helaas kan ik nog geen foto's etc. plaatsen, m'n moeder wil eerst afwachten tot hij hier is, maar het is echt een plaatje!

Verder het huis vol met een Noorse Boskat, Bengalen (o.a. een sneeuw), Cornish Rexen en een Main Coon. Eerder ook nog een Munchkin gehad en natuurlijk de HTK-tjes! :D Moet nodig weer eens foto's maken, te lang geleden... :oo

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:06

Doe dat maar eens gauw, ja :)) . Jee, hoe groot is jullie huis wel niet... :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:22

Muzefee schreef:
*meld me hier ook maar eens*

Zocht op Savannahs en las dat er hier ook al één 'rondloopt'. Wij hebben als het goed is in februari ook één! Helaas kan ik nog geen foto's etc. plaatsen, m'n moeder wil eerst afwachten tot hij hier is, maar het is echt een plaatje!

Verder het huis vol met een Noorse Boskat, Bengalen (o.a. een sneeuw), Cornish Rexen en een Main Coon. Eerder ook nog een Munchkin gehad en natuurlijk de HTK-tjes! :D Moet nodig weer eens foto's maken, te lang geleden... :oo

oh wauw ik wil dolgraag fotos zien van je katten :P ik heb ooit een munchkin op de foto gezet, leuk dier

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:34

Ben ook wel erg benieuwd naar foto van je katten :)