over die speeltjes die de orca's krijgen:
veel orca's krijgen die gewoon niet omdat ze er te agressief mee zouden omgaan, alleen onder streng toezicht mogen ze er dan mee spelen.
zover dus voor de speeltjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfields schreef:Dit vindt ik heel treurig..... https://6602899945311732545-a-180274477 ... edirects=0
Mindim schreef:Mindfields schreef:Dit vindt ik heel treurig..... https://6602899945311732545-a-180274477 ... edirects=0
Jep, het befaamde houten bit, wat zogenaamd zeer diervriendelijk en graag aangenomen wordt door Keto.
Het wordt gebruikt voor een endoscopy en schijnt routine te zijn.
http://www.outsideonline.com/outdoor-adventure/nature/Blood-in-the-Water-Keto.html?page=all#ooid=g1ZnFuMjoTNym7ofVP-_3VhzoXZCpdD1
Stukje naar beneden scrollen naar Keto Endoscopie.
Ragdollcat schreef:Tja ik vraag me af, kunnen de onderzoekers niet ff DNA materiaal afnemen bij de vermoedelijke familie van Morgan? om te kijken of het echt familie is.
Ik had er een documentaire over gezien, bij onderzoek van orca's in het wild werden er weleens DNA afgenomen en vormen van de rugvinnen worden herkend aan de hand van de foto's en noem maar op, het is dus niet geheel onmogelijk om de familie te vinden van Morgan.
assie schreef:Ragdollcat schreef:Tja ik vraag me af, kunnen de onderzoekers niet ff DNA materiaal afnemen bij de vermoedelijke familie van Morgan? om te kijken of het echt familie is.
Ik had er een documentaire over gezien, bij onderzoek van orca's in het wild werden er weleens DNA afgenomen en vormen van de rugvinnen worden herkend aan de hand van de foto's en noem maar op, het is dus niet geheel onmogelijk om de familie te vinden van Morgan.
Die P-pod waar ze misschien wel familie van zou kunnen zijn (omdat 73% van de vocalisaties overeenkomt) is al meer dan 5 jaar niet gezien. Die foto's zijn dan ook al meer dan 5 jaar oud. En dat is jammer, want het zou prachtig zijn als haar familie wel werd gevonden.
Ik vind het wel gaaf dat Morgan mee doet me de shows. Nieuwe indrukken zijn nooit verkeerd. En zoals ik Morgan ken geniet ze vast enorm van die aandacht.
assie schreef:Die P-pod waar ze misschien wel familie van zou kunnen zijn (omdat 73% van de vocalisaties overeenkomt) is al meer dan 5 jaar niet gezien. Die foto's zijn dan ook al meer dan 5 jaar oud. En dat is jammer, want het zou prachtig zijn als haar familie wel werd gevonden.
Ik vind het wel gaaf dat Morgan mee doet me de shows. Nieuwe indrukken zijn nooit verkeerd. En zoals ik Morgan ken geniet ze vast enorm van die aandacht.
assie schreef:Zo'n plaatje is natuurlijk ook totaal niet sarcastisch bedoeld.
Meestal zijn er zoveel trainers op de werkvloer dat er genoeg trainers zijn om orka's te 'vermaken' en de rest om schoon te maken. Trouwens, de orka's worden niet non stop vermaakt. Het lijkt me logisch dat de dieren ook hun rust krijgen tussen de sessies door.
JPTinkers schreef:ja luna's nieuwsgierigheid is wat hem helaas t leven gekost heeft