En dat blije koppie van Kruimel van Daffodil, dat is toch goud

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusw schreef:Yess! Ik had al zitten zoeken in een topic over alfa's maar daar kwam ik al helemaal geen bekende namen in tegen![]()
Floyd ligt nu uitgeteld op de bank, die is zo druk aan t spelen geweestHeb hem nog niet vaak zo vreselijk enthousiast over een speeltje zien worden
Ohh en gefeliciteerd natuurlijk!!
Eloya schreef:Wat super leuk allemaal!
Ik ga proberen deze week of begin komende week tóch eerder naar Raalte te gaan want ik wil mijn ss ook niet te lang laten wachten. Maar kan niks beloven helaas door personeelstekort op werk.
Dieke vind het ook stom dat het hoog op de kast staat!
TheJokerr schreef:![]()
![]()
Tijd voor ons verslag en wat heb ik gelachen om die kleine mutszat gelijk met haar neus in de doos, en daarna mij hopeloos aankijken; "Mama helpen nu
"
[ [url=m/ggNu4K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elk cadeau ging uitzonderlijk mee op tour naar haar troon, waar de vorige alweer op de 2e rang werd geplaatst![]()
![]()
[ [url=m/6yPEtV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KdAB2q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LvGokf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een overall foto, Eve is hartstikke blij met alles en begon gelijk te puzzelen want die dacht Bingo, maar ging daarna alweer snel met de kerstman aan de haal
[ [url=m/NQmwKz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze hints:
Het gedicht was echt heel leuk in elkaar gezet en precies hoe Evert inderdaad is
Ik had na de brief al een vermoeden wie onze Santa zou zijn,maar vol enthousiasme begonnen aan de volgende hint.
[ [url=m/SuEKtp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uAiyIZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En die bevestigde mijn vermoeden wie onze Secret Santa was.
MarlindeRooz, hebben wij aan jouw dit mooie pakket te danken?
KimD schreef:HINT HINT HINT VOOR NALA schreef:Lieve Nala,
Helaas is jouw Secret Santa niet Seven maar een andere Santa in dit topic! Om je een beetje op weg te helpen een kleine extra hint, hint 2, de kaart, is ook écht een hint. Misschien moet je die kaart eens vergelijken met geposte fotos uit het topic.![]()
Succes!
MelanieB schreef:Ik heb uiteindelijk met hulp via lootje trekken van mijn SS het kaartje kunnen ontcijferen.
Kwam uit ; Geocachen, Duitse Herder, Merens
Duitse herder hier gezocht in het topic. Daarna bij diegenen in berichten gespeurd naar Geocachen.
Merens kon ik niks mee vinden
Enige die zowel Duitse herder heeft als Geocachen naar boven krijgt als ik zoek in haar berichten is Ninette;
Ben jij Cooper’s SS?