Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Eviee schreef:Ik heb nog even een vraagje, nu jullie het toch al over betta's hebben.
Ik vind dit echt hele mooie vissen en ik zou er graag ook een in mijn aquarium willen hebben.
Er zitten nu sinds gister 6 corydoras panda in. En dan zou ik er een groepje vuurtetra's en een Betta man bij willen. Mijn aquarium is 60x30x30
Kan dit denken jullie of zou ik een keuze moeten maken tussen de vuurtetra's of een Betta?
_Eviee schreef:Dus je bedoelt of de Betta of de vuurtetra's mioux?
Op aquaforum zeiden ze dat het met beide zou kunnen omdat ze ook in verschillende lagen zwemmen.
corine1981 schreef:Hallo!! Mag ik me hier ook melden?
Wij hebben zoonlief een nano voor zijn verjaardag gegeven. Hij mag deze zelf inrichten, volgende week hopen dat alle waardes goed zijn en dan wat garnaaltjes en kleine boras erin..
We hebben zelf jaren een groot (300 ltr) aquarium gehad. Dat pastte niet meer in het nieuwe huis, maar het kriebelt, zoonlief werd er als dreumes altijd heerlijk rustig van en Is altijd gek gebleven van visjes, nu in het klein verder dus.
Ik zal ASAP foto's maken
Mioux schreef:_Eviee schreef:Dus je bedoelt of de Betta of de vuurtetra's mioux?
Op aquaforum zeiden ze dat het met beide zou kunnen omdat ze ook in verschillende lagen zwemmen.
het kan op zich wel hoor, maar je hebt altijd een risico. Ik zelf zou het wel doen, sterker nog heb t vaker gedaan met kardinaal tetratjes en ging prima. Maar was tijdelijk. Scholenvisjes gaan vaak (als mooist) met 10 per keer, en dan zit je toch aan vrij kleine bak met 60vandaar dat men vaak zegt doe er geen scholenvisje in