Daarnaast zou ik zeker voordat het konijn 12 weken is het geslacht zeker laten dubbelchecken! Aangezien ze daar bekeken worden door een vriendin...

Vooraan is geen dwerghangoor. Dus ook al een grotere hangoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nimfee schreef:Dan is het zeker niet groot genoeg... 's Nachts zijn konijnen juist het actiefst (dan gaan de mijne juist naar buiten, staan ze ook niet in de weg als je er langs moet).
Hoe groot is de ren anders? Want dan heb je er 1 konijn in zitten, 1 kruising Vlaam en 2 vlaamse reuzen?
Nimfee schreef:Ok drie konijnen dus. Ik zou uitgaan van twee vierkante meter voor 1 vlaamse reus en 2 vierkante meter voor de andere twee konijnen, ik zou uit gaan van 4-5 vierkante meter als permanente huisvesting en het rondlopen in de tuin zien als een extra optie voor meer ruimte (wat ik dus ook doe met mijn konijnen). Konijnen moeten namelijk echt grote permanente huisvesting hebben, anders kunnen ze gaan knokken door frustratie (althans dat is mijn ervaring.... ik heb zelfs een konijn gehad die zichzelf maar ging kaal plukken door verveling!).

Nagano schreef:wat ik al schreef het hok is echt groot en ze komen alleen savond laat er in en gaan er ook weer heel vroeg uit
en dan hebben ze een grote uin tot hun beschikking waar ze overal mogen lopen

Laptopmuis schreef:wemkelover schreef:Laptopmuis.... is de bovenste een echte ? Kunnen vlaamse reuzen zo groot worden?
Vlaamse Reuzen zijn groot. Je moet ze eigenlijk in het echt hebben gezien om een oordeel te geven.
Op foto's lijken ze namelijk klein.
Het konijn op de foto van de man is een echte vlaam.

Laptopmuis schreef:wemkelover schreef:Laptopmuis.... is de bovenste een echte ? Kunnen vlaamse reuzen zo groot worden?
Vlaamse Reuzen zijn groot. Je moet ze eigenlijk in het echt hebben gezien om een oordeel te geven.
Denise1984 schreef:Laptopmuis schreef:Vlaamse Reuzen zijn groot. Je moet ze eigenlijk in het echt hebben gezien om een oordeel te geven.
Vergeet niet dat dat een Duits gefokte vlaam is. Daar zijn de konijnen vaak wat groter. Maar verder met ik het eens...ze zijn enorm met hun 8, 5 kilo
50 euro a.u.b.
, en dan kunnen ze graven en dorodat er een deksel op zit is dekans dat het zand eruit komt veeeeeeeeeeel minder mjah er zal ongetwijfeld zand mee naar buiten komen als ze eruit komen antuurlijk mjah het is dan allersinds minder, miss niet voor elke dag maar voor paar dagen in de week ofzo neer te zetten