Echt he, de postbode had m gewoon voor de deur gezet.....dat mag als ik een briefje op de deur heb hangen dat ik zo terugben maar blijkbaar denkt ie nu dat ik vast zo terugben.Gelukkig had het niet gesneeuwd.....
Kruimel vindt het bijster interessant:
[ [url=m/BSfEEe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lowie begon het hier wel leuk te vinden hoewel hun neuzen echt voor geen meter werken volgens mij:
[ [url=m/hc2COh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een onwijs leuke kaart met een mega rebus in twee delen, zo onwijs goed en leuk gemaakt!
[ [url=m/VfZlLr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/puufrp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het verbijsterend hoe knap ze op afstand bleven en alleen maar dachten, komt er iets???
[ [url=m/CNIJJV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eerste pakje wat ik uitgepakt heb, daar zat een heerlijke winterjas in die voor Kruimel is maar Lowie heeft m voor de foto/filmpje aan want op Kruimel zie je m denk ik anders niet.
Daarna volgden koekjes, snacks, eten, nog meer koekjes, snacks, twee superleuke speeltjes met piep en twee ballen. En daar heb ik even een filmpje van gemaakt hoe blij Kruimel daarvan werd. En Lowie? Die is gewoon anders.......maar niet minder lief!
[
Video ]
En hier een totaaloverzichtsfoto van ons heel gave pakket!
[ [url=m/33b6uK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na wat puzzelen heb ik de rebus als volgt opgelost:
In Amerika liggen mijn roots
Mijn naam is een automerk
Ik heb groene ogen
Mijn oren zijn groter dan mijn hoofd
Er is weinig wat ik niet lust
Mijn baasje doet aan mensport
Mijn tinker was een bekende op bokt
Ik ben lid van bokt sinds 2006
Mijn baan is instructie en africhting
Na wat speurwerk heb ik Cooper gevonden met die prachtige ogen én oren en de rest van de info klopte ook, dus MelanieB: Ben jij mijn Secret Santa?