Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:36

Wat een lange staart Mamamiesje!

Onze poes was tm gisternacht heel bang. Kroop de hele dag in kleine hoekjes en als ze liep met een heel rare gekromde staart. Vannacht heeft ze op mijn kussen geslapen en kunnen observeren dat zelfs mijn ademhaling niet veranderde gedurende alle knallen die vanmorgen al knalden en nu is ze een heel stuk relaxter. Ze vindt het nog niet leuk, maar ze loopt in ieder geval met een normale staart door de kamer en kruipt niet meer weg en durft weer geluid te maken als je haar begroet en durfde weer te eten vanmorgen.

MamaMiesje

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:39

Is dat lang?? Vertekend ook wel een beetje omdat hij opgekruld ligt hoor :)
Maar als hij staat en ik zijn staart langs z'n lichaam houd, komt het nét tot aan z'n schouder :j

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:40

Het lijkt wel lang, of die van ons tot aan de schouder reikt heb ik geen idee van, kijk zo wel even :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:40

Gewoon even dubbelvouwen die kat _O-

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 18:04

.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 23:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:12

xBueno schreef:
Stybba schreef:
Vorig jaar zat er 1 onder het bed, die durfde later wel voorzichtig rond te lopen. De ander stond op de achterpoten voor het raam om te kijken hoe ze die leuke glitters uit de lucht kon vangen :D . Inmiddels verhuisd naar een veel gehoriger huis (we komen uit een goed geisoleerd appartement op de 1e verdieping met goed uitzicht), en al het vuurwerk word nu veel dichterbij afgestoken. Ben benieuwd hoe ze zich vannacht gedragen. Nu is het af en toe een keer oortje spitsen, maar voor de deur is hier nog niks afgestoken...

Kennen jullie Tartar Sauce trouwens al?
grumpy-cat 1
grumpy-cat 2
grumpy-cat 3
grumpy-cat 4

Grumpy cat <3 Ik vind hem echt geweldig :D

:D Ik vond die voor de kerst ook zo leuk.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 02:39

En hoe hebben die van jullie het vuurwerk 'overleefd'?
Die van mij waren wat onrustig, vooral in het begin. Maar laten hebben ze allebei voorzichtig voor het raam gekeken en lekker gespeeld en geknuffeld (heb ze ook nog goed verwend met snoepjes :P ). Viel gelukkig allemaal reuze mee, had echt veel erger verwacht.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:08

2 verstoppen zich altijd, de andere 3 hebben in de vensterbank zitten kijken, was redelijk snel over, alles werd snel afgestoken door de regen, van mij mag dit elk jaar zo :)

Iedereen de beste wensen voor 2013!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 11:12

Hier waren de katten ook wel ok. Op een gegeven moment hebben ze even onder het bed gezeten maar al snel kwamen ze weer in de huiskamer buurten :)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:10

Hier ging het super. De kitten zat in een caviakooi met een berg dekentjes omdat ze anders voor je het weet langs je heen schiet naar buiten, die lag te slapen en iets na 1 is ze eruit gegaan m nog te spelen. De oude kat heeft liggen slapen , die is stokdoof en de puberkat vond het prachtig en zat voor het raam te kijken... Een rustige jaarwisseling hier...

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:27

Beste wensen allemaal :D

Hier ging het allemaal prima met de katten. Maliki was gedurende de avond wat onrustig, ging niet slapen. Maar tegen een uur of 23:00 toch wel.
Koshka heeft gewoon de hele avond op de verwarming liggen bakken :+
Om 00:00 was wederom Maliki wat onrustig, bleef heen en weer lopen maar geen dikke-schiet-onder-de-bank-stress. En Koshka die kwam eens overeind, gaapte eens en vroeg zich af wat al die drukte toch was :=

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:32

Allereerst voor allemaal de beste wensen!
Ik vroeg me af of iemand mij hier kan helpen. mijn poes, 8 jaar, geeft de laatste tijd erg veel over.Ze lijkt verder fit en vrolijk, eet goed en drinkt goed en er zijn verder geen veranderingen geweest.Ook niet qua voer.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:42

Afbeelding

Hier ging het zo. Almud en Mini kijken naar het vuurwerk :D
Maar ze zaten allemaal zo, lekker rustig te kijken :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:44

Fortuna:
Is het een langharige poes, spuugt ze haarballen? Of eet ze te snel en komen de brokken er kort daarna weer uit of pas na langere tijd/als er misschien helemaal niet gegeten is?

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:47

De beste wensen voor 2013!!!

Hier sliep alles gister zo door het lawaai heen, alleen de hond niet die had de wc omgedoopt tot schuilkelder!

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:50

MamaMiesje schreef:
Fortuna:
Is het een langharige poes, spuugt ze haarballen? Of eet ze te snel en komen de brokken er kort daarna weer uit of pas na langere tijd/als er misschien helemaal niet gegeten is?

Nee, ze is gewoon een korthaar.Er komen zowel haarballetjes als brokken en gal uit.Ze heeft een dispenser met brokjes, dus ze eet de hele dag kleine beetjes.(ze komt niet buiten)
Ze doet het willekeurig.Zat me net te bedenken dat het wel weer tijd is om haar te ontwormen, zou het daar mee t maken kunnen hebben?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:54

Dát zou kunnen inderdaad :j

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 12:55

Ga ik meteen morgen halen! :D

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:02

Jack vondt het vuurwerk ook niet eng, maar juist prachtig :D

Kater? :+ :z

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:10

Hier gingen ze helaas nog fanatiek door tot een uur of 3. Pukje vond het niet zo leuk :n en ik ook niet :') want Puk was, toen ik al in bed lag, allemaal lawaai aan et maken waardoor ik haar maar in een lege kamer heb opgesloten... Nu ligt ze weer tevreden als altijd, en natuurlijk zwaar in de weg, tussen mijn armen achter de computer :+

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 13:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:22

Iedereen de beste wensen! We hadden vrienden en familie hier, Klaaz vond het maar wat gezellig :D Tijdens het vuurwerk heb ik hem even op moeten sluiten omdat ik bang was dat hij naar buiten ging en dat vond hij niet leuk. Meer omdat ie dan niet bij ons kon zijn :P

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:41

Ook hier de beste wensen voor iedereen! Bij ons is Abeltje zowat de hele dag in de kelder gebleven. Gisteren was er een stuk meer geknal dan de dagen daarvoor, dat vond hij toch wat minder geslaagd. In de kelder is ie lekker op een stoffen stoel gaan liggen :z en hebben we hem de rest van de dag nauwelijks meer gezien.
Miss Poes had nergens last van tot later op de avond. Zodra het echte geknal losbarstte verschool ze zich eerst in de kattenbak in de kelder, en daarna ging ze samen met Abel onder een bureau zitten in de kelder zitten, ons verwijtend aankijkend. Na tweeën werd het rustig buiten en kwam Missy naar boven op bed mij zitten, en even later kwam ook held Abel tussen mijn benen liggen. Gezellig :+ .

We hadden het kattenluik gisterochtend gesloten, maar vanmorgen vroeg heeft mijn lief hem weer open gedaan en Abel voorgedaan dat hij er echt weer doorheen kon :)) . Dankzij de regen is er lekker geen knal meer te horen, zelf geen kleintje _/-\o_ .

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:44

listiglistje schreef:
Jack vondt het vuurwerk ook niet eng, maar juist prachtig :D

Kater? :+ :z

[ Afbeelding ]

zoals ik deze zie liggen lijkt het net of ik fox van mij zie liggen

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 14:47

Afbeelding