ons logeeradres snapt er geen hout van , als die zien wat Eyck eet en die van hun (zo 3 keer zo veel als die van ons) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ons logeeradres snapt er geen hout van , als die zien wat Eyck eet en die van hun (zo 3 keer zo veel als die van ons)
Best4dogs zit ook in die prijsklasse. Sowieso vind ik afwisselen goed.
Ik zoek nog steeds voornamelijk ook wat om op te kauwen, ik zie dat dat in mijn post niet duidelijk is neer gezet. Weet zelf de laatste tijd ook niet zo goed meer wat ik er mee moet...

Lolleke schreef:Ik weet nu dat lam goed gaat (geit/schaap zal dus ook wel goed gaan) en verder durf ik nog steeds niks bij te geeven. Ieder uitschietertje is meteen te merken / zien.
Geen varken, geen rund, geen kip, vis moet ik voorzichtig mee zijn, groenten moet ik voorzichtig mee zijn, konijn twijfel ik nog over....
Paard heb ik nog als optie, maar dat doe ik pas als alles weer rustig is (vandeweek ook weer wat te pakken gehad, oog is nu helemaal kapot). Het is bizar waar die hond wel niet allergisch voor is.
Nu heb ik hier in de buurt de lupa zitten waar ik snacks etc kan halen. (hond staat nu op simpsons droogvoer, dat is het enige wat nu goed gaat zonder problemen) en ik heb dus nog geen kvv gevonden die ik vertrouwen kan daarin. (behalve dan kvv's die mij qua prijs echt de pet boven gaan)
Zelf barfen met alleen lam/geitzie ik ook niet als optie.
Iemand die nog tips heeft?