Het is geen bokker nee. Ze nam contact op via marktplaats en was echt op zoek naar een oudere hond. Eigenlijk een kleintje, maar omdat Benson zo rustig is wilde ze toch graag langs komen. Ze zijn zeker anderhalf uur hier geweest en hebben echt de tijd genomen om contact met hem te maken. Het was gewoon goed.
Ze hebben me uitgenodigd om langs te komen en haar vriend zei al als we ooit nog een Pumpkin in de opvang hebben, in ieder geval een kat met dat karakter, dan moest ik appen haha.
Fijn dat hij zo snel een passend forever home heeft gevonden.
Zolala
Geplaatst: 17-02-26 11:20
Wat een mooi verjaardagscadeau voor Benson, hij verdient het zo Zo te zien en horen is hij op een fijne plek beland. Spijtig dat we hem niet verder kunnen volgen, maar je laat ons vast ook iets weten, mocht je nieuws over hem horen
Als ik van hem iets hoor zal ik dat sowieso laten weten. Vannacht is goed gegaan. Zijn nieuwe vrouwtje heeft bij hem op de bank geslapen en hij heeft heerlijk gegeten. Ze was net eventjes weg en bij terugkomst kreeg ze al een kwispeltje. Dus gaat de goeie kant op.
Vandaag Rosie en Chester opgehaald. Chester is al een tijdje in Nederland en 2 keer geplaatst. Eerste keer kwam hij terug omdat hij te sterk was voor die vrouw en de tweede keer was gister en werd hij terug gebracht omdat de andere hond in huis hem niet accepteerde.
Toen heb ik gezegd dat hij naar mij mocht komen en dan kijken we vanuit hier wel voor een perfect plekje voor hem. Hij is bizar mooi en heel lief. Ziet er stoer uit maar eigenlijk is hij niet zo zelfverzekerd. Chester