Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:42

MarijeR schreef:
Ja klopt!!
Leuk dat Sam happy is met de cadeautjes, het was erg leuk om voor hem te shoppen.
Ik kwam er gisterenavond laat achter dat een klein pakje ergens achter was gevallen dus dat stuur ik nog na. Dat heeft Sam wel nodig met de feestdagen :j

Ooh wauw, nog meer, ik ben benieuwd! We voelen ons wel echt onwijs verwend met zo'n mooi pakket. Vooral het beertje is hij helemaal verliefd op.

En ik zie verder ook al een heleboel mooie pakketen voorbij komen. Heel leuk om te lezen en zien wat iedereen gekocht heeft en hoe blij de honden er mee zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:44

Tigress schreef:
L_iek schreef:
Jaa! Ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Bobbie en ik vonden het heel leuk om wat voor Jarvis ( en natuurlijk Parker ) uit te zoeken.

Parker is vooral dol op het vosje en zijn pupstation, die worden overal mee naartoe gesleept :))
Jarvis is blij met alles, die heb ik gisteravond speelgoed zien verzamelen om mee te nemen op de bank, en om de beurt met elk piepertje spelen :')
Groot succes :D
[ [url=m/i1scYC.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ook de snoepjes zijn goedgekeurd, daar willen ze beide graag wat voor doen :))

Wat een leuke pakketten verder allemaal weer, en die verslagen <3 Dit is echt een van de leukste momenten van het jaar dankzij SS <3

Ik heb die pot met Coffee erop ook :D Bewaar je er ook de hondensnoepjes in? :')

Tigress

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:47

Jup _O-
Sluit goed af, kan veel in, ideaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:50

Lang leven action zeg maar :') _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:23

Oh wat een mega gave pakketten en superleuke hints!

Aan mijn lieve SS: Ik heb je melding ontvangen en zojuist even gecheckt en het pakket is afgeleverd. Nu moet ik nog de hele dag wachten, hoop dat ik tijd genoeg heb vanmiddag want anders wordt het morgenochtend en ik weet niet of ik dat op kan brengen hahaha.

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:08

Afbeelding
Afbeelding

Diesel heeft post :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dankjewel Secret Santa :)

De kerstbal hangt naast Diesel zijn mand :)

Afbeelding

AfricanLady ben jij Diesel z’n Secret Santa gezien de leuke rottweiler bal en haar? En de leuke bandana’s die Leslie ook draagt :)
Laatst bijgewerkt door Jess_Ashlinn op 14-12-22 14:39, in het totaal 1 keer bewerkt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 14:25

Superleuk!
Mooie pakketten en leuke hints!

Ik krijg ‘m vandaag binnen; en gezien vanavond geen les hoef te geven vanwege bevroren rijbaan; kan ik ‘m vanavond mooi uitpakken en verslagje maken :):)

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:26

Ik keek vanmorgen ook op de PostNL app en zag nog geen pakketje. Maar wel dat er nog een kaartje komt, dus mijn voorpret duurt nog even voort :D .

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:28

Sharani schreef:
Ik keek vanmorgen ook op de PostNL app en zag nog geen pakketje. Maar wel dat er nog een kaartje komt, dus mijn voorpret duurt nog even voort :D .

Ik zag ook geen pakket in mijn app vandaag, maar toch kwam die :)

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:39

Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 15:59

Jess_Ashlinn schreef:
Sharani schreef:

Ik zag ook geen pakket in mijn app vandaag, maar toch kwam die :)

Leuk! Dan is het helemaal een verrassing.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:01

*\o/* *\o/* *\o/*
Afbeelding

Vriendin heeft hem aangenomen, nu wachten tot ik naar huis mag van werk :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 16:05

Ik denk dat het ook ontzettend druk is op de punten! Ik liep gisteren de buurtsuper binnen, dat moet je je voorstellen als een grote woonkamer met wat supermarktspul erin, dat is ook ons PostNL punt en normaal staan er twee pakketten en een brief op een drukke dag. Nu wist ze niet meer waar ze moest stapelen omdat mensen bleven brengen dn daar lieten bezorgen. _O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:40

Mijn pakket is er *\%/*
Het wordt al uitgebreid besnuffeld :))

Ik moet helaas nog heel even geduld hebben, moet nog even weg, maar vanavond gaan we het uitpakken :D
Ik ben super benieuwd! Zo’n grote doos en zo mooi ingepakt!

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 16:44

Ik probeer de lijst bij de te houden de komende dagen maar ik voorzie een drukke boel. _O-

De gevonden Santa's lijst: schreef:
Cursebreaker {:) [&] CaptainJS
Nynkster {:) [&] Leo
Seven {:) [&] Wendyshet
MarijeR {:) [&] Anna_98
L_iek {:) [&] Tigress

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:10

Kreeg net een berichtje dat Mulans pakket onderweg is, spannend *\o/*

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:19

Jaaa, ons pakket is er ook *\o/*

We hadden vandaag al een PB ontvangen met daarin de hint, maar daar kom ik later op terug!

Bobbie had geluk, vandaag is mijn vrije dag en toevallig stond net vandaag de bezorger met zijn pakket aan de deur!

Afbeelding

Als eerste vonden we een lief kaartje van onze Secret Santa!

Afbeelding

Daarna snel de doos open maken. Bobbie zat ondertussen al ongeduldig te wachten. We vonden veel cadeautjes in de doos!

Afbeelding

Bobbie vond al meteen een favoriet:

Afbeelding

Twee balletjes met piep er in, schot in de roos. Op dit moment is hij nog steeds met de bal aan het spelen!

We vonden nog veel meer leuks:

Afbeelding

Ook zaten er lekker kerst snacks in, in de vorm van een kerstboom en een kerstman. 3 van zijn favoriete kuipjes hondenvoer van Edgard cooper en een super leuke frisbee!

Bobbie met de totale buit =:)

Afbeelding
Was een hele snelle foto, hij had eigenlijk geen tijd ivm zijn bal _O-

De hint was als volgt:

Lieve Bobbie,

Ik ben een stukje groter dan jij, maar ik heb samen met mijn vrouwtje een pakket voor je gemaakt met leuke en lekkere dingen, ook deels favorieten van mij.

De hint is, je pakket wordt met een busje gebracht. Mijn naam zit ook in busjes, auto’s etc en ik word steeds duurder..

Volgens ons is het antwoord daarop Diesel!
Jess_Ashlinn , jouw hond heet Diesel, ben jij onze Santa?

Super bedankt voor het leuke pakket! Alles is een schot in de roos _/-\o_

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 17:44

Ons pakket is er ook *\o/*

Afbeelding

Ik heb het open maken gefilmd, filmpje is aan het verwerken maar dit wilde ik alvast even delen. Op de zijkant van de doos staat dit:
Afbeelding

Wat ik eerst niet gezien had en de moment dat ik het ontdek loop ik compleet vast in mijn hoofd, gisteren (of maandag) hebben cursebreaker, cupcakes en ik namelijk nutteloos gediscussieerd over de kleur van de jas van Kay, dus mijn hoofd ging meteen naar die twee maar ik weet dat zij mij niet hebben, slaat het dan op het ZP hondje? Dat die rood is, maar dat 'echt rood' is zo toevallig met die discussie. Het zorgt voor error. _O- Je ziet het gebeuren in mijn hoofd, vond het zelf echt grappig. :')

Onze SS woont in ieder geval niet naast de deur. :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:49

Ik ga stuk om dat filmpje van je error. Ik zie de radars draaien in je hoofd en de error _O- _O- _O-
Dit is miss nog grappiger als toen je vorig jaar na duizend hints nog niet doorhad dat ik het was :')

Jess_Ashlinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:59

L_iek schreef:
Jaaa, ons pakket is er ook *\o/*

We hadden vandaag al een PB ontvangen met daarin de hint, maar daar kom ik later op terug!

Bobbie had geluk, vandaag is mijn vrije dag en toevallig stond net vandaag de bezorger met zijn pakket aan de deur!

[ [url=m/kqY8zL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als eerste vonden we een lief kaartje van onze Secret Santa!

[ [url=m/FibAPb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna snel de doos open maken. Bobbie zat ondertussen al ongeduldig te wachten. We vonden veel cadeautjes in de doos!

[ [url=m/x0cJKq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bobbie vond al meteen een favoriet:

[ [url=m/PPKcbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twee balletjes met piep er in, schot in de roos. Op dit moment is hij nog steeds met de bal aan het spelen!

We vonden nog veel meer leuks:

[ [url=m/X4iCiq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook zaten er lekker kerst snacks in, in de vorm van een kerstboom en een kerstman. 3 van zijn favoriete kuipjes hondenvoer van Edgard cooper en een super leuke frisbee!

Bobbie met de totale buit =:)

[ [url=m/6rkQ2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was een hele snelle foto, hij had eigenlijk geen tijd ivm zijn bal _O-

De hint was als volgt:

Lieve Bobbie,

Ik ben een stukje groter dan jij, maar ik heb samen met mijn vrouwtje een pakket voor je gemaakt met leuke en lekkere dingen, ook deels favorieten van mij.

De hint is, je pakket wordt met een busje gebracht. Mijn naam zit ook in busjes, auto’s etc en ik word steeds duurder..

Volgens ons is het antwoord daarop Diesel!
Jess_Ashlinn , jouw hond heet Diesel, ben jij onze Santa?

Super bedankt voor het leuke pakket! Alles is een schot in de roos _/-\o_

Dat klopt :D. We zijn blij dat Bobbie alles zo leuk vindt en dat het weer goed met hem gaat :D

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:59

Hahahahha Kim _O-

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:07

Hahaha priceless dat filmpje! :))

Suusw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:25

*\o/* *\o/*

Ons mooie pakket stond al de halve middag te wachten maar hebben hem zojuist opengemaakt
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's :+

Afbeelding

Floyd ging er meteen met dit pakketje vandoor, dus snel uitgepakt, kaartjes eraf gehaald en spelen maar!! Echte voltreffer dit, zit een knorrend geluidje in en hij vindt het helemaal geweldig *\%/*

Afbeelding

Betekende dus wel dat ik de rest van de cadeautjes zelf open mocht maken :+

Kwamen nog meer mooie speeltjes tevoorschijn, waaronder een bal aan een touw, toevallig ben ik hier al tijden naar op zoek. Bij z'n 'advertentie' had ie zo'n soortgelijke bal aan een touw en die wilde ik dus heel graag weer voor hem maar kon steeds geen geschikte vinden, heel blij hiermee dus!! Zit ook nog een rinkeltje in, en Floyd vindt hem ook helemaal leuk :j

Afbeelding

Verder nog lekkere snacks, deze zijn al getest en uiteraard goedgekeurd :Y)

En super leuk: een setje om pootafdrukken met inkt te maken, hier ook helemaal blij mee. Ik had laatst al een foto van z'n pootafdruk in de 'sneeuw' gemaakt, en toen bedacht ik nog dat dit zo leuk met inkt zou zijn maar ja, wil ook niet z'n hele poten zwart hebben. Dat hoeft bij deze ook niet, pootjes blijven schoon....ook wel zo fijn voor Floyd. :+

Afbeelding

Heel blij met alles, echt super goed uitgezocht!!! :j

Afbeelding
Als je heeel enthousiast bent geworden en dus niet meer weet hoe je zitten/liggen/hangen moet :+

Heb niet veel hints, maar als ik af ga op de sticker op het kaartje gok ik dat Risxx mijn Secret Santa is

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 18:53

En ons filmpje!

Zippypaws, een Beeztees waterfles, een hele fijne met dikke bolle bodem, super handig voor onze shakes en allemaal lekkers. Speciaal voor de sheltie Markies, ze heeft de halve doos al leeg. :+

Afbeelding

En ik denk, met een beetje een wilde gok, dat Tigress onze SS is. De ZP is een rooie Corgi & met Tigress maak ik ongoing een grapje over haar niet Brindle honden. :+ Plus de krant & in de Santa-brief staat Santa + de kleinere hulpsanta dus ik dacht aan Parker & Jarvis. En als ik me echt niet vergis zie ik Jarvis geregeld die oren snacken op IG. (Die overigens hier ook dik in smaak vallen!)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:06

Echt he, de postbode had m gewoon voor de deur gezet.....dat mag als ik een briefje op de deur heb hangen dat ik zo terugben maar blijkbaar denkt ie nu dat ik vast zo terugben.Gelukkig had het niet gesneeuwd.....

Kruimel vindt het bijster interessant:
Afbeelding

Lowie begon het hier wel leuk te vinden hoewel hun neuzen echt voor geen meter werken volgens mij:
Afbeelding

Een onwijs leuke kaart met een mega rebus in twee delen, zo onwijs goed en leuk gemaakt!
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind het verbijsterend hoe knap ze op afstand bleven en alleen maar dachten, komt er iets???
Afbeelding

Het eerste pakje wat ik uitgepakt heb, daar zat een heerlijke winterjas in die voor Kruimel is maar Lowie heeft m voor de foto/filmpje aan want op Kruimel zie je m denk ik anders niet.

Daarna volgden koekjes, snacks, eten, nog meer koekjes, snacks, twee superleuke speeltjes met piep en twee ballen. En daar heb ik even een filmpje van gemaakt hoe blij Kruimel daarvan werd. En Lowie? Die is gewoon anders.......maar niet minder lief!

En hier een totaaloverzichtsfoto van ons heel gave pakket!

Afbeelding

Na wat puzzelen heb ik de rebus als volgt opgelost:

In Amerika liggen mijn roots
Mijn naam is een automerk
Ik heb groene ogen
Mijn oren zijn groter dan mijn hoofd
Er is weinig wat ik niet lust

Mijn baasje doet aan mensport
Mijn tinker was een bekende op bokt
Ik ben lid van bokt sinds 2006
Mijn baan is instructie en africhting

Na wat speurwerk heb ik Cooper gevonden met die prachtige ogen én oren en de rest van de info klopte ook, dus MelanieB: Ben jij mijn Secret Santa?