Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gaat er een deel kienhout weg, wel sonde had alles nieuw gekocht maar helaas wil ik ook voor me l nummers een plekje waar mijn gibbicebs niet bij komt. Dus dan maar zo

Maar ik verkoop ze goedkoper als in de winkel haha Dus maak ik er ook geen winst op maar dat heb je soms met je hobby he. 
Mijn tip is vooral kijk naar geschikte combi's, dus geen minpuntjes of zo min mogelijk anders kweek je net het verkeerde door en kan je misvormingen krijgen ! Hier raak ik ook altijd alles kwijt haha vorige kweek was ook al gereserveerd voordat ze uberhaupt mooi op kleur waren! Mioux schreef:Ligt ook vaak aan welke soort je hebt hoorMijn tip is vooral kijk naar geschikte combi's, dus geen minpuntjes of zo min mogelijk anders kweek je net het verkeerde door en kan je misvormingen krijgen ! Hier raak ik ook altijd alles kwijt haha vorige kweek was ook al gereserveerd voordat ze uberhaupt mooi op kleur waren!
is ook veel werk en geduld !
) en de vrouwtjes in mn 70L bak. Dan even een open bakje scoren op mp van een liter of 20 om de mannetjes te scheiden.
had er nu 20 ruim maar helaas door een zekere kat (uiteraard mijn eigen grrr) heb ik er nu iets van 10 nog.