Bokkers met Katten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miepie77

Re: Bokkers met Katten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:48

wij hebben ook een kat uit het asiel gehad die alles at behalve kattenvoer, dan keek ze echt zo naar je van dat? gatverdamme hihi, heeft een half jaar gedurd voordat we haar compleet op kattenvoer over hadden.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:33

Donderdag begonnen met het kerstvakantieprojectje, zelf een krabpaal maken. Hij is nu bijna af. Het onderste ligbedje/hangmatje moet nog even opnieuwe gemaakt worden want die is behoorlijk fout en scheef gegaan. We hadden nét niet genoeg Sisal dus dat moeten we even bijbestellen.
De schroef bovenin gaat er nog uit en er komt waarschijnlijk nog een ander hangmatje aan de bovenste plank. Maar de katjes zijn flink verwend.
De paal is MEGA stevig, daar kan wel een tijger op denk ik. :D

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sally heeft het onderste ligbedje alweer ingepikt, haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:41

Krabpaal is al mooi geworden Limoen! En gelijk goedgekeurd :P Mooie foto's weer!

Ons kleine vuilnisbakkie maakt heer naam ook waar, ze eet vanalles wat een normale kat (bestaat dat überhaupt?) niet eet: sla, gekookte worteltjes en erwtjes, mango. Verder natuurlijk ook gek van brood, ei en melk, maar totaal niet van vla/youghurt met een smaakje anders dan vanille. En dat te bedenken dat ik haar het moeten laten wennen aan ander voer dan wat ze kreeg in het asiel en ze pas kattensnoepjes at nadat ze zag dat de ander het ook at. Verder is ze met het eten van het gewone kattenvoer veel makkelijker dan de ander. Ze eet zonder probleem alles wat ik haar voorzet, terwijl de ander af en toe nog wat aanmoediging nodig heeft dmv een beetje vis/kip uit een blikje (almo nature).

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:12

Katten en doosjes...liefst zo klein mogenlijk :')
Kleintje is nog beschikbaar;)

Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:50

Ik vind het een geweldig paal :j En luxe hoor: ze kunnen zelfs de kamertemperatuur bijstellen vanuit die paal! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:52

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 20:58

Prachtige paal is het geworden!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:00

`Limoen wat mooi! en wat een leuke katjes heb je toch! <3

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 21:09

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:26

Geweldig! Prachtige krabpaal ook, past bij de katten :j

Hoe gaat t bij jullie met vuurwerk? Ik had bij ouders thuis altijd panische katten op zolder zitten, dus ik was ernstig benieuwd hoe mevrouw zich zou gaan gedragen. Hier in de straat wordt al veel geknald en geflitst, maar mevrouw spitst haar oren een keer en gaat verder waar ze mee bezig was. Heerlijk!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:30

Gave krabpaal :j Wil ik ook wel :))

Hier geen reactie op het vuurwerk, eerder rende ze altijd het balkon op om te kijken :)) maar ze kan nu niet meer naar buiten ( tuin is niet omheind) maar ze doet er toch niks op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:34

De eerste dagen was ie nog een beetje schrikkerig, nu helemaal neit meer.
We krijgen morgen zo'n 15 man over de vloer, ben benieuwd hoe hij dat doet, anders geef ik hem een rustig plekje in de slaapkamer.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:37

Hier ook af en toe een gespitst oor, maar meer nog niet.
Morgenavond 00:00 zijn ze wel iets meer van slag door al het geweld, maar niet dat ze dan nog de hele week van t padje zijn.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:44

Ik heb net een nieuw krabmeubel besteld... Handig voor de bejaarde, puber en kitten.
Afbeelding

Net was er voorwerk bij ons voor, allemaal kleurtjes. Mijn puber kat stormde vanuit de keuken naar de vensterbank en zat vol interesse te kijken. Wist niet wat ik zag :P De oude is stokdoof en reageert nergens op en ook de kitten reageert niet op de hardste knallen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 22:53

Ik kom deze net tegen. Dit ziet er qua samenstelling ook wel goed uit geloof ik, of zie ik wat over het hoofd?
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... oer/303502

Samenstelling:
gevogelte (min. 20 %), aardappelvlokken, gevogeltevleesmeel, aardappelmeel, dierlijk vet, kaantjes (gedroogd), levermeel, vleeshydrolysaat, bietendroogsnijdsel (ontsuikerd), compleet ei (gedroogd), cellulosevezels, lijnzaad, visolie, gist (gedroogd), vossebessen (gedroogd), bosbessen (gedroogd), mosselvleesmeel, chicoreepoeder, goudsbloem (gedroogd), Yucca-extract.

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:38

@limoen: Wow mooie krabpaal/slaapplek!! Leuk dat ze er ook meteen in gaan, en jouw hondje wat schattig die kan er ook mooi in <3 Qua vuurwerk hier ook niet veel reactie, ze knallen hier echt heel erg veel nu al, net alsof het al 00:00 uur is, maar ze zijn super relaxt allebei. Af en toe ff kijken maar dat is alles. Voorgaande jaren waren ze wel onrustiger. Paardjes daarentegen zijn wel erg bang.. :(

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:42

Haha die maru the cat, is echt hilarisch, wat een heerlijk dier.. Fijne jaarwisseling iedereen :)

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:12

Vorig jaar zat er 1 onder het bed, die durfde later wel voorzichtig rond te lopen. De ander stond op de achterpoten voor het raam om te kijken hoe ze die leuke glitters uit de lucht kon vangen :D . Inmiddels verhuisd naar een veel gehoriger huis (we komen uit een goed geisoleerd appartement op de 1e verdieping met goed uitzicht), en al het vuurwerk word nu veel dichterbij afgestoken. Ben benieuwd hoe ze zich vannacht gedragen. Nu is het af en toe een keer oortje spitsen, maar voor de deur is hier nog niks afgestoken...

Kennen jullie Tartar Sauce trouwens al?
grumpy-cat 1
grumpy-cat 2
grumpy-cat 3
grumpy-cat 4

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:13

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 14:14

Hahaha ja die ken ik, hilarisch koppie :D

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 16:54

Dikke Benji eist zn plek weer op hoor.
Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:01

Jullie zien het: zware vuurwerkstress hier
Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:32

Mijn kat heeft zo'n beetje de hele dag onder de tafel voor zich uit liggen staren, maar hij heeft zichzelf bij elkaar geraapt en zit nu te drinken :=

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:34

Net bij mijn schoonouders langs geweest. Daar zaten wel wat onrustig, 1 wou bijna niet eten (normaal de grootste vreetmuts) en zat bij iedere knal weer onder de kerstboom. De andere 2 waren iets minder onrustig.
Hier liggen ze gelukkig ook lekker rustig te slapen :z