Te veel dingen over gelezen en gezien...
Nero is mn eerste rusje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YamaSaki schreef:Hoe oud is Appie?
En tis een rusje of een syr?
Kan leeftijd zijn, beestjes etc...
Misschien een foto maken?
Citaat:Als ik kijk naar wat ik voer aan een hamster mama met jongen, gaan er echt bergen voer doorheen, en is wat je nu geeft erg weinig. Voerschema hier (ongeveerr)
- Brinta: 2 keer per dag zo veel als wordt gegeten dus altijd zorgen dat er wat over blijft op het moment dat je het ververst, is het op dan heb je te weinig gegeven
- groente: 4 verschillende soorten groenten (ik wissel af met witlof, andijvie, appel, kommkommer, broccolie, bloemkool, paardebloemblad, altijd zo dat ze op een dag in ieder geval 4 soorten groente krijgen) twee keer per dag verversen, zorgen dat je van alles een beetje overhoudt: op = volgende keer meer van geven
op deze leeftijd eten de jongen al een heleboel groente, als het goed is brengt mama het naar het nest, anders kun je het zelf in/bij het nest leggen
- meelwormen: 2 keer per dag een stuk of 8, afhanelijk van hoeveel het gegeten wordt. meestal eten de jongen het op deze leeftijd ook al, en dan worden het er een stuk mer die je nodig hebt
- gewoon voer zoveel als ze wil
- extra's zoals noten, zonnepitten, sesamzaad (door brinta, heel calciumrijk), zaden, trosgierst, tawearen, stukje gehakt, gekookt ei : iedere dag een paar extra's naast het gewone voer (alles hierboven valt niet onder extra, maar onder hoognodige voeding...)
Sandyislief schreef:Tja die van mij lust geen biks, geen rode en groene dingetjes die er in zitten en ook ook niet van die bruine platte dingen die er in zitten. Hij eet eigenlijk alleen de mais en de echte zaden en pitten die er in zitten.
YamaSaki schreef:JannekeG zou ik persoonlijk ook geen hammie van kopen...
Te veel dingen over gelezen en gezien...
Nero is mn eerste rusjehelaas geen knuffeltje haha maar wel heel schattig