Moontje1991 schreef:Goof schreef:Oh maar die argumenten zijn het niet. Bacterien etc maak ik me niet zo druk om, ze eten buiten ook dode dieren als het even lukt
Ik voer brok omdat mijn hond het daar super op doet. En om die reden zie ik nu niet de behoefte over te stappen naar ander voer. Om het even of dat nu een andere brok of vers zou zijn.
oke.
Mag ik je dan nog vragen hoe je achter de nadelen van brok staat zoals de kankerverwekende stoffen en de stoffen die nierproblemen veroozaken enz?
Vindt jij dat het wel mee valt? of geloof je er niet in? of denk je een hond leeft niet lang genoeg om er last van te krijgen of iets anders?
Ach tegenwoordig krijg je al kanker en andere enge ziektes als je de buitlucht inademt of je tanden poetst met een verkeerde tandpasta (bij wijze van...). In light producten zit aspartaam, gaat de mensheid ook verschrikkelijke ziektes van krijgen en toch gebruikt iedereen het.
Ik maak me er niet zo druk om, mijn hond is fit en gezond en als ze ziek wordt, kanker krijgt of iets anders onder de leden krijgt zullen we nooit en te nimmer weten of het door het voer komt, of het erfelijk is of dat het door factoren van buitenaf komt...
En inhakende op de laatste opmerking van Nikki_; dan heeft mijn hond pech, ik heb ze toch genomen en ze zal het ermee moeten doen