Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:ik zeg ook niet dat ze vaker aangevallen hebben,maar er zijn natuurlijk wel een x aantal vreselijke bijtincidenten geweest,waarbij zelfs mensen het leven hebben gelaten,dat is echt afschuwelijk...
laten we duidelijk zijn,ik sta NIET achter deze wet...vind het echt afschuwelijk dat gewoon gezonde zeer lieve dieren,zomaar afgemaakt worden,om een uiterlijk...
en weet je,als hier iemand binnen in huis in zou breken,dan weet ik niet of deze levend het pand kan verlaten...zijn mijn honden dan nu per definitie fout??
het mastino incident ,waarbij een kindje gedood werd,had ook een hele andere achtergrond,als dat de hond "zomaar" het kindje aangevallen had...
maar niet alles wordt uiteindelijk opgeschreven,en daarmee kan de media dus de toon zetten...en dat hebben ze duidelijk gedaan...
katiavl schreef:Das ook waar snoevie, ik laat men hond niet los, behalve hondenweide. Men hond mist niks
Quellian schreef:Ik denk -don't shoot the messenger- dat deze honden het meest voorkomen in de wat minder nette buurten en bij lager opgeleide mensen (oef, wat zeg ik dat toch netjes).
Jessol schreef:Niet alle mensen met pitt bulls zijn zo hoor![]()
Dit dedoelen we ook niet.
Maar Pitt Buls zien er stoer uit, en dan van die 'Johnny's' noemen we dat in België die zo'n stoere hond willen en hem dan verkeerd opvoeden.
Jessol schreef:Sterkte met het verlies
Is wel een zeer leuke hond.
noudy schreef:We hebben 5 jaar geleden zelf voor haar gekozen terwijl ik afwist van deze wet
noudy schreef:ja idd was en ben nog steeds trots op haar
kimmie261 schreef:overigens slimmerik,wil niets zeggen hoor,maar dat filmpje met vechtende pitbull...mijn honden knokken ook nog weleens en gaat echt op precies dezelfde manier eraan toe.
Snoevie schreef:maar noudy als je weet dat een hond verboden is,waarom neem je die dan toch?
dan hou je dit soort praktijken juist in stand!
ik snap dat echt niet.........zo verpest je het voor de wijzere liefhebbers onder ons