https://www.amazon.nl/4-niveaus-Kattent ... B0BNBK8V96
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Druif_01 schreef:Pip krabt ook horizontaal (aan de trapmatjes of de deurmat), maar ook verticaal.
Woezel kan überhaupt niet krabbendie zet zijn voorpoten tegen de krabpaal, hangt zijn nagels erin en gaat vervolgens liggen op zijn buik met zijn voorpoten nog op dezelfde plek. Dat beest heeft echt iets in zijn opvoeding gemist
xoranlover schreef:Druif_01 schreef:Pip krabt ook horizontaal (aan de trapmatjes of de deurmat), maar ook verticaal.
Woezel kan überhaupt niet krabbendie zet zijn voorpoten tegen de krabpaal, hangt zijn nagels erin en gaat vervolgens liggen op zijn buik met zijn voorpoten nog op dezelfde plek. Dat beest heeft echt iets in zijn opvoeding gemist
Ziet dat er niet hilarisch uit?
Siers83 schreef:Catnip heb ik, is ie groot fan van ook!
Ze vonden in het asiel dat ie wat veel dronk dus hebben m op dit voer gezet. Daarna heeft ie pas bloedonderzoek etc gehad. Bleek dus dat ie helemaal gezond was maar ze zijn dit voer blijven geven, op advies van de da omdat het toch om een 16 jarige gaat. En hij vind het lekker dus wat mij betreft prima. Maar ik had de hoop dat calmvoer mss iets zou kunnen doen. Maar als het niks toevoegt dan laten we hem op dit voer.
We hebben net gespeelt, hij vind dat helemaal geweldig! En nu ligt ie naast me op de bank te slapen. Dus hij kan echt wel heel lief zijn. Het is echt als ie wil spelen, dat ie te ver gaat zeg maar
Hoe is het met Soep? Wat vind ie ervan als jullie weggeweest zijn?