Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:De peperkoekman is ondertussen kapothij heeft het hele 20 minuten overleefd toen ik opeens een scheurend geluid naast me hoorde.
Seven is de enige bokker die iets over Friesland in het topic geschreven heeft én meerdere honden heeft, al zijn ze volgens mij absoluut niet hetzelfde type. Maar toch maar een gokje dan: Seven, ben jij mijn SS?
WendyShet schreef:Mijn moeder appte toen ik vanmiddag nog op stal was dat, er voor ons ook een pakket was aangekomen.![]()
De rest van de week moet ik werken dus maar meteen bij thuis komt open gemaakt. Moest hem wel zelf open maken want Fin is nog niet zo'n ervaren cadeau opener.
De doos was super leuk versierd
[ [url=m/hNuwGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zat boven op de doos, super leuk!
[ [url=m/7pc3QD.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste hint.
[ [url=m/tMFf2S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen zaten er allemaal lekkere snacks in de doos.
Hint 2. De puzzel was nog best lastig en moet goed de stukjes zoeken want die bleven stiekem in de envelop hangen.
[ [url=m/DTjW3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 3 met echt een mega toffe sticker!
[ [url=m/RkeEAQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 4 en Fin ging er ondertussen lekker mee spelen.
[ [url=m/92B5Lx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KNCJik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen kwamen we bij het laatste pakje, die vol met knuffels zat. Finan helemaal blij, die is namelijk een meester in het amputeren van ledematen. Alle dieren missen hier een staart,oor,poot of vleugel, hahaha.
[ [url=m/f8yg5j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4s5qk2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7NnZGE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fin met al zijn cadeautjes.
[ [url=m/IrktjH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen zag hij iets liggen...
Zijn favoriete snackjes dus die moesten natuurlijk meteen open.
[ [url=m/yWShg7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle hints bij elkaar
[ [url=m/gOuyGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met de hints wilde Fin wel helpen.
[ [url=m/icXNLU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wij willen onze secret santa erg bedanken voor het leuke pakket
En wij denken ook wel te weten wie onze secret santa is na de hint over de namen... Seven ben jij onze secret santa?
HINT HINT HINT VOOR NALA schreef:Lieve Nala,
Helaas is jouw Secret Santa niet Seven maar een andere Santa in dit topic! Om je een beetje op weg te helpen een kleine extra hint, hint 2, de kaart, is ook écht een hint. Misschien moet je die kaart eens vergelijken met geposte fotos uit het topic.![]()
Succes!
VillaNeusjes schreef:Wauw wat hebben veel mensen (honden) al hun pakket! En wat een leuke variatie aan inhoud.
Ik vind t super lastig te weten dat er iets aan komt maar geen idee hebben wanneer dat dan is .
Cerosa schreef:Die vind zij ook erg interessant. Inmiddels denk ik dat mijn secret santa een hond is die van klimmen en springen houd, gezien de kangaroe en de klimroute. Daardoor moest ik denken aan Lilly, die op het dakje van de schuur klautert. Maar dat kan ik dan weer niet plaatsen met de pluk haar. Slapeloze nacht wordt dit
Cerosa schreef:Die vind zij ook erg interessant. Inmiddels denk ik dat mijn secret santa een hond is die van klimmen en springen houd, gezien de kangaroe en de klimroute. Daardoor moest ik denken aan Lilly, die op het dakje van de schuur klautert. Maar dat kan ik dan weer niet plaatsen met de pluk haar. Slapeloze nacht wordt dit
Anna_98 schreef:Hier is dan ook ons verslagje hoor. Toen ik de doos openmaakte zag ik als eerst een leuk kaartje met een sleutelhanger en de hints. Snel gelezen en aan de kant gelegd, want Sam had inmiddels wel door dat er iets leuks op de planning stond
[ [url=m/f8b2bd.jpg]Afbeelding[/url] ]
We begonnen met het cadeautje waardoor de doos zo lekker rook, een grote zak vol met verschillende natuurlijke snacks
[ [url=m/33QHhW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen het tweede cadeau, de kong wobbler die ik op mijn lijstje had staan, zo leuk, die moest meteen mee naar de bench!
[ [url=m/p4FQS7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6ZmUD6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon Sam z'n aandacht nog trekken voor het volgende cadeautje: een beertje van Kong, en die was LEUK, direct mee naar z'n matras en die kreeg ik ook niet mee terug
[ [url=m/SYcV5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jYDcQV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met moeite nog z'n aandacht weten te trekken voor het volgende cadeautje, een gieter van zippy paws. Ook die mocht mee naar het matras
[ [url=m/3gAZzc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cUevtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen was ik hem even kwijt, zo veel leuk nieuw speelgoed heeft hij nog nooit in één keer gehad. Uit de doos kwamen toen nog super leuke teckeltjes voor in de kerstboom. En een kerstmuts. Toen vriendin poes model mocht staan was Sam z'n interesse toch ook weer gewekt en kwam hij ook even passen
[ [url=m/oZKjSN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dkZPWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9rWZiK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inmiddels kwam er ook een Lickimat uit de doos vandaan, super leuk. Sam had inmiddels door dat er leuke dingen uit de doos kwamen, dus die stond al weer klaar voor het laatste cadeautje cadeautje, donuts met een piep er in
[ [url=m/qbdZs7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g6hVEi.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de hele buit bij elkaar:
[ [url=m/1qCedC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt een super leuk pakket waar we heel blij mee zijn! Super bedankt en ook nog complimenten voor het leuke inpakpapier
Terwijl ik dit typ is Sam nog druk bezig geweest met al het inpakpapier weer uit de doos trekken, hij past er helemaal in, ideaal. En zelfs de poes had de smaak te pakken, die speelt eigenlijk nooit, maar rende hier ineens ook door het huis van enthousiasme
[ [url=m/SgVSL4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen was het tijd om te gaan puzzelen. Ik had na het kaartje al een vermoeden, zo veel bokkers doen er niet mee met 3 honden, en zeker niet met 3 heren in verschillend formaat.
Uit de rebus kwam Olly, Otis & Finlay, dus toen wist ik het zeker.
MarijeR, ben jij mijn santa?
L_iek schreef:Jaa! Ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Bobbie en ik vonden het heel leuk om wat voor Jarvis ( en natuurlijk Parker ) uit te zoeken.