Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:40

Leuk al die pakket verslagen! Mooie pakketten allemaal en blije hondjes <3

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:42

Ahh die unboxings zijn zo leuk! Ik geniet echt van alle verhalen en al die blije kopjes <3

Ik kreeg een melding dat morgen mijn pakket komt, met een beetje mazzel komt hij voor mijn avonddienst nog, maar uitpakken zal even moeten wachten tot de dag erna ;(

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:51

Ons pakket is ook aangekomen *\o/* Meteen uitgepakt want ik heb geen geduld :))

Toen we het pakket open maakten zagen we super veel cadeautjes! Eerst het kaartjes gelezen en de hints bekeken. De extra hint hadden we niet nodig, want onze Santa is Lugea!!! Voor de moeite ga ik de woordzoeker nog wel oplossen :))

Alle pakketjes nog ingepakt

Afbeelding

Halverwege, Dundy kwam even snuffelen Y)(^)

Afbeelding

En alles uitgepakt

Afbeelding

We zijn er super blij mee!!! *\%/* *\%/* Alles is precies wat we hebben gevraagd <3 Super lekkere snacks! Twee slowfeeders waarvan eentje al langer op ons verlanglijstje staat. En eeehhh hondenbier? _O- Die moeten even ontdekken. Poepzakjeshouder, altijd handig! En de cycloops <3 <3 Ons favorietje speeltje, al ingepikt door Dundy die ermee ligt te knuffelen in de bench <3

Bedankt Santa!!! Ik maak morgen nog even een foto met alle hondjes en het pakket :)) Ze liggen nu al op bed _O-

L_iek

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:03

Ohh wat veel pakketten al. En allemaal super leuk!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:07

Oh wauw wat een mooi pakket ook weer, jeetje!
De Santa's hebben echt goed uitgepakt *\o/*
Dat Zee.dog speeltje is idd ook echt super leuk!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 22:21

ZippyPaws is in ieder geval goed vertegenwoordigd in vrijwel alle parketten! _O-

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:22

Wat fijn dat je er blij mee bent! :D Ik ben inderdaad jullie Santa!

Het hondenbier ken ik zelf verder ook niet, maar ik was te nieuwsgierig om het niet mee te bestellen, haha.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:23

Wat geweldig al die leuke pakketten!! Geniet echt van die blije hoofdjes! Goede start maken we zo zeg *\o/*

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:26

Wauw wat hebben veel mensen (honden) al hun pakket! En wat een leuke variatie aan inhoud.
Ik vind t super lastig te weten dat er iets aan komt maar geen idee hebben wanneer dat dan is .

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:32

Afbeelding

Lieve Santa, Marlo heeft de hele dag bij de deur liggen wachten op de postbode, totdat we helaas echt weg moesten. En je raad het al: de postbode kwam net daarna langs...
Het pakket is bij een post nl punt bezorgd, mn vriend haalt het morgen op en dan volgt de unboxing het weekend. lastig hoor, geduldig wachten :)

Heel tof alle pakketten die voorbij komen! Wat een verschillende pakketten die allemaal heel leuk zijn! En ik moet soms echt op mn handen zitten om niet mee te gaan raden wie de secret santa's zijn, leuke hints ook!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:44

Wauw, wat een pakketten al! :D Heel leuk al die unboxings :o Hoe meer het al open maken hoe minder mensen er over blijven om uit te raden, ik ben niet zo goed in hints :') Een voordeel van wachten tot kerst :=

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:45

Nala schreef:
De peperkoekman is ondertussen kapot :') hij heeft het hele 20 minuten overleefd toen ik opeens een scheurend geluid naast me hoorde.

Seven is de enige bokker die iets over Friesland in het topic geschreven heeft én meerdere honden heeft, al zijn ze volgens mij absoluut niet hetzelfde type. Maar toch maar een gokje dan: Seven, ben jij mijn SS?

Nee sorry
Ik kom niet uit friesland :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 22:49

WendyShet schreef:
Mijn moeder appte toen ik vanmiddag nog op stal was dat, er voor ons ook een pakket was aangekomen. [&]

De rest van de week moet ik werken dus maar meteen bij thuis komt open gemaakt. Moest hem wel zelf open maken want Fin is nog niet zo'n ervaren cadeau opener.
De doos was super leuk versierd
[ [url=m/hNuwGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zat boven op de doos, super leuk!
[ [url=m/7pc3QD.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste hint.
[ [url=m/tMFf2S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondertussen zaten er allemaal lekkere snacks in de doos.
Hint 2. De puzzel was nog best lastig en moet goed de stukjes zoeken want die bleven stiekem in de envelop hangen.
[ [url=m/DTjW3Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 3 met echt een mega toffe sticker!
[ [url=m/RkeEAQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hint 4 en Fin ging er ondertussen lekker mee spelen.
[ [url=m/92B5Lx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KNCJik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toen kwamen we bij het laatste pakje, die vol met knuffels zat. Finan helemaal blij, die is namelijk een meester in het amputeren van ledematen. Alle dieren missen hier een staart,oor,poot of vleugel, hahaha.
[ [url=m/f8yg5j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4s5qk2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7NnZGE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fin met al zijn cadeautjes.
[ [url=m/IrktjH.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen zag hij iets liggen...
Zijn favoriete snackjes dus die moesten natuurlijk meteen open.
[ [url=m/yWShg7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle hints bij elkaar
[ [url=m/gOuyGV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met de hints wilde Fin wel helpen.
[ [url=m/icXNLU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wij willen onze secret santa erg bedanken voor het leuke pakket
En wij denken ook wel te weten wie onze secret santa is na de hint over de namen... Seven ben jij onze secret santa? <|-

Jaaaaa wauw wat super snel geraden
En wat een ontzettend leuk verslag heb je d'r van gemaakt *\o/*

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:08

Wat een super gave pakketten en wat een leuke hints! Mijn hints zijn niet zo spannend en betwijfel of het ook een echte hints zijn _O- , maar dat maakt hopelijk de inhoud van het pakket niet minder leuk :))

Ik ben ook benieuwd wanneer wij het pakketje kunnen verwachten. Ik zie dat meerdere via hun lijstje de T&T hebben ontvangen. Dat zou ik ook wel handig vinden, want ik heb niet de PostNL app.

Nouja, we wachten met smart af *\o/*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-22 23:13

HINT HINT HINT VOOR NALA schreef:
Lieve Nala,

Helaas is jouw Secret Santa niet Seven maar een andere Santa in dit topic! Om je een beetje op weg te helpen een kleine extra hint, hint 2, de kaart, is ook écht een hint. Misschien moet je die kaart eens vergelijken met geposte fotos uit het topic. :x

Succes! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:32

VillaNeusjes schreef:
Wauw wat hebben veel mensen (honden) al hun pakket! En wat een leuke variatie aan inhoud.
Ik vind t super lastig te weten dat er iets aan komt maar geen idee hebben wanneer dat dan is .

Ik ook. Ik was vorig jaar eerst. Ik besef nu pas wat voor luxe dat was :')

Ik ben echt blij dat wij het budget hebben verhoogd als ik zie wat voor prachtige pakketten voorbij komen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:42

Lief Ss, ik heb jou opmerking gezien. Ik kijk er met smart naar uit <3

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:58

Jaaa! Mona's pakket kwam vanavond laat binnen. We zijn snel begonnen met uitpakken, en Mona rook al snel dat er wat lekkers in zat!
Afbeelding

En terwijl zij lekker verder snuffelde, vond ik alle hints.

Afbeelding

Hint 1: een klimroute. Hint 2: een kangaroe. Hint 3: een pluk zwart/grijs haar :+. En hint 4: alleen openen als ik er niet uit kom. Bij de klimroute dacht ik al, oei, dit wordt moeilijk :')

Afbeelding
Samen hebben we het hele pakket uitgepakt, en jeetje wat zijn we verwend! Echt leuke dingen heb je uitgekozen. Alleen... Wie ben je! Daar ben ik nog niet achter.

Afbeelding
Een onwijs leuk pakket *\o/* . Een snuffel-knuffel, schapenvetjes, heeel veel lekkere snacks en een likimat!

En terwijl Mona zich vermaakt met het inpak papier, puzzel ik nog even verder... Eens kijken of ik er uit kom, anders maak ik morgen hint #4 open!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:03

Ook alweer zo’n fantastisch pakket <3 die wormpjes <3

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:12

Die vind zij ook erg interessant. Inmiddels denk ik dat mijn secret santa een hond is die van klimmen en springen houd, gezien de kangaroe en de klimroute. Daardoor moest ik denken aan Lilly, die op het dakje van de schuur klautert. Maar dat kan ik dan weer niet plaatsen met de pluk haar. Slapeloze nacht wordt dit :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 00:15

Cerosa schreef:
Die vind zij ook erg interessant. Inmiddels denk ik dat mijn secret santa een hond is die van klimmen en springen houd, gezien de kangaroe en de klimroute. Daardoor moest ik denken aan Lilly, die op het dakje van de schuur klautert. Maar dat kan ik dan weer niet plaatsen met de pluk haar. Slapeloze nacht wordt dit :')

Ik denk dat je in de richting van de baas moet zoeken als mijn vermoeden klopt. Bij klimmen denk ik direct aan iemand uit het topic namelijk. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:43

Cerosa schreef:

Ik zal jou alvast verlossen dat ik jou SS niet ben :o

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 09:54

Anna_98 schreef:
Hier is dan ook ons verslagje hoor. Toen ik de doos openmaakte zag ik als eerst een leuk kaartje met een sleutelhanger en de hints. Snel gelezen en aan de kant gelegd, want Sam had inmiddels wel door dat er iets leuks op de planning stond

[ [url=m/f8b2bd.jpg]Afbeelding[/url] ]

We begonnen met het cadeautje waardoor de doos zo lekker rook, een grote zak vol met verschillende natuurlijke snacks

[ [url=m/33QHhW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen het tweede cadeau, de kong wobbler die ik op mijn lijstje had staan, zo leuk, die moest meteen mee naar de bench!
[ [url=m/p4FQS7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6ZmUD6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kon Sam z'n aandacht nog trekken voor het volgende cadeautje: een beertje van Kong, en die was LEUK, direct mee naar z'n matras en die kreeg ik ook niet mee terug
[ [url=m/SYcV5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jYDcQV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met moeite nog z'n aandacht weten te trekken voor het volgende cadeautje, een gieter van zippy paws. Ook die mocht mee naar het matras
[ [url=m/3gAZzc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cUevtg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen was ik hem even kwijt, zo veel leuk nieuw speelgoed heeft hij nog nooit in één keer gehad. Uit de doos kwamen toen nog super leuke teckeltjes voor in de kerstboom. En een kerstmuts. Toen vriendin poes model mocht staan was Sam z'n interesse toch ook weer gewekt en kwam hij ook even passen
[ [url=m/oZKjSN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dkZPWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9rWZiK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Inmiddels kwam er ook een Lickimat uit de doos vandaan, super leuk. Sam had inmiddels door dat er leuke dingen uit de doos kwamen, dus die stond al weer klaar voor het laatste cadeautje cadeautje, donuts met een piep er in
[ [url=m/qbdZs7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g6hVEi.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de hele buit bij elkaar:
[ [url=m/1qCedC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt een super leuk pakket waar we heel blij mee zijn! Super bedankt en ook nog complimenten voor het leuke inpakpapier

Terwijl ik dit typ is Sam nog druk bezig geweest met al het inpakpapier weer uit de doos trekken, hij past er helemaal in, ideaal. En zelfs de poes had de smaak te pakken, die speelt eigenlijk nooit, maar rende hier ineens ook door het huis van enthousiasme
[ [url=m/SgVSL4.jpg]Afbeelding[/url] ]

En toen was het tijd om te gaan puzzelen. Ik had na het kaartje al een vermoeden, zo veel bokkers doen er niet mee met 3 honden, en zeker niet met 3 heren in verschillend formaat.
Uit de rebus kwam Olly, Otis & Finlay, dus toen wist ik het zeker.
MarijeR, ben jij mijn santa?

Ja klopt!!
Leuk dat Sam happy is met de cadeautjes, het was erg leuk om voor hem te shoppen.
Ik kwam er gisterenavond laat achter dat een klein pakje ergens achter was gevallen dus dat stuur ik nog na. Dat heeft Sam wel nodig met de feestdagen :j

Fientj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:57

Zoveel blije hondjes al! Wat heeft iedereen zijn best gedaan zeg!
Mega gaaf

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:22

L_iek schreef:
Jaa! Ik hoop dat jullie er blij mee zijn! Bobbie en ik vonden het heel leuk om wat voor Jarvis ( en natuurlijk Parker ) uit te zoeken.

Parker is vooral dol op het vosje en zijn pupstation, die worden overal mee naartoe gesleept :))
Jarvis is blij met alles, die heb ik gisteravond speelgoed zien verzamelen om mee te nemen op de bank, en om de beurt met elk piepertje spelen :')
Groot succes :D
Afbeelding

En ook de snoepjes zijn goedgekeurd, daar willen ze beide graag wat voor doen :))

Wat een leuke pakketten verder allemaal weer, en die verslagen <3 Dit is echt een van de leukste momenten van het jaar dankzij SS <3