Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:Marley, bij zoet kan het eventueel wel. Je hebt producten die je kan toevoegen aan het water waardoor er direct vissen in kunnen. Niet heel erg ideaal en vooral niet meteen 10 vissen toevoegen, amar misschien een idee?
secricible schreef:Even nog een keer lezen san,er staat NIET meteen 10 vissen toevoegenik geloof wel in een nitrietpiek, heb hem gehad in mijn bak (nogmaals, zou het nooit meer zo doen, maar totaal verkeerde voorlichting) en in een zoutwaterbak kun je het helemaal goed zien als ik de verhalen mag geloven
_San87_ schreef:secricible schreef:Even nog een keer lezen san,er staat NIET meteen 10 vissen toevoegenik geloof wel in een nitrietpiek, heb hem gehad in mijn bak (nogmaals, zou het nooit meer zo doen, maar totaal verkeerde voorlichting) en in een zoutwaterbak kun je het helemaal goed zien als ik de verhalen mag geloven
Oei, verkeerd gelezen, sorry.
Ik moet het anders formuleren, overigens. Ik geloof niet dat iedere bak standaard een nitrietpiek krijgt, als in, als de vissen rustig en met tussenpozen in de nieuwe bak geïntroduceerd worden, zal er geen nitrietpiek ontstaan omdat de bacteriën rustig de tijd hebben aan de bewoners en het afval te wennen.