Chiqa schreef:Kijk alleen al in dit topic, Nikki die voor paraventinair gestudeerd heeft en Tieme die lijnrecht met een verhaal tov elkaar staan, sorrie wat moet je hier nu mee....
Ik ga dan meer uit naar de ervaring van Nikki_ omdat zij dr voor gestudeerd heeft
Hetgeen ik hierboven heb getypt, heb Ik van een zeer goed bekendstaande orthopeet voor honden. dus ik geloof liever een orthopeed dan iemand die voor dierenverzorging leert.

en daarnaast is mijn ervaring dat veel paravetinaire en dierenartsen brokken en allerlei pijnstillers juist promoten omdat ze dat "geleerd" hebben en niet verder kijken dan hun neus lang is. vlees is al helemaal uit den boze. en ja, ook ik ga eerst naar de dierenarts maar kijk daarna wel op internet of de symptomen en dergelijke kloppen. heb ook wel eens rymadil en dergelijke mee gekregen maar als ik er achter kom dat het toch niet zo onschadelijk is als ze zeggen, dan ga ik op zoek naar een alternatief. als ik namelijk alleen maar op de dierenarts af was gegaan dan hadden mijn beesten op allerlei pijnstillers en verschillende "speciale" voeders gestaan terwijl ze het nu super goed doen/zelfs beter op alternatieven.
Chiqa schreef:Gluco van de Kruidvat heb ik niet zoveel vertrouwen in, dat is voor menselijk gebruik.
gluco is gluco.