Het blijft nu nog steeds spannend van welke van de twee SS het is, haha!
Anna_98
Geplaatst: 13-12-22 17:55
Hier is dan ook ons verslagje hoor. Toen ik de doos openmaakte zag ik als eerst een leuk kaartje met een sleutelhanger en de hints. Snel gelezen en aan de kant gelegd, want Sam had inmiddels wel door dat er iets leuks op de planning stond
We begonnen met het cadeautje waardoor de doos zo lekker rook, een grote zak vol met verschillende natuurlijke snacks
Toen het tweede cadeau, de kong wobbler die ik op mijn lijstje had staan, zo leuk, die moest meteen mee naar de bench!
Ik kon Sam z'n aandacht nog trekken voor het volgende cadeautje: een beertje van Kong, en die was LEUK, direct mee naar z'n matras en die kreeg ik ook niet mee terug
Met moeite nog z'n aandacht weten te trekken voor het volgende cadeautje, een gieter van zippy paws. Ook die mocht mee naar het matras
Toen was ik hem even kwijt, zo veel leuk nieuw speelgoed heeft hij nog nooit in één keer gehad. Uit de doos kwamen toen nog super leuke teckeltjes voor in de kerstboom. En een kerstmuts. Toen vriendin poes model mocht staan was Sam z'n interesse toch ook weer gewekt en kwam hij ook even passen
Inmiddels kwam er ook een Lickimat uit de doos vandaan, super leuk. Sam had inmiddels door dat er leuke dingen uit de doos kwamen, dus die stond al weer klaar voor het laatste cadeautje cadeautje, donuts met een piep er in
En de hele buit bij elkaar:
Echt een super leuk pakket waar we heel blij mee zijn! Super bedankt en ook nog complimenten voor het leuke inpakpapier
Terwijl ik dit typ is Sam nog druk bezig geweest met al het inpakpapier weer uit de doos trekken, hij past er helemaal in, ideaal. En zelfs de poes had de smaak te pakken, die speelt eigenlijk nooit, maar rende hier ineens ook door het huis van enthousiasme
En toen was het tijd om te gaan puzzelen. Ik had na het kaartje al een vermoeden, zo veel bokkers doen er niet mee met 3 honden, en zeker niet met 3 heren in verschillend formaat. Uit de rebus kwam Olly, Otis & Finlay, dus toen wist ik het zeker. MarijeR, ben jij mijn santa?
Bedankt nog voor alle leuke reacties, ik heb wel bij gelezen maar ben momenteel even niet zo in orde dus bij kletsen tussendoor was even lastig voor me.
Super leuke pakketten zijn er ook vandaag nog binnen gekomen, wat worden alle hondjes verwend
De peperkoekman is ondertussen kapot hij heeft het hele 20 minuten overleefd toen ik opeens een scheurend geluid naast me hoorde.
Seven is de enige bokker die iets over Friesland in het topic geschreven heeft én meerdere honden heeft, al zijn ze volgens mij absoluut niet hetzelfde type. Maar toch maar een gokje dan: Seven, ben jij mijn SS?
WendyShet
Geplaatst: 13-12-22 19:42
Mijn moeder appte toen ik vanmiddag nog op stal was dat, er voor ons ook een pakket was aangekomen.
De rest van de week moet ik werken dus maar meteen bij thuis komt open gemaakt. Moest hem wel zelf open maken want Fin is nog niet zo'n ervaren cadeau opener. De doos was super leuk versierd Dit zat boven op de doos, super leuk! De eerste hint. Ondertussen zaten er allemaal lekkere snacks in de doos. Hint 2. De puzzel was nog best lastig en moet goed de stukjes zoeken want die bleven stiekem in de envelop hangen. Hint 3 met echt een mega toffe sticker! Hint 4 en Fin ging er ondertussen lekker mee spelen. Toen kwamen we bij het laatste pakje, die vol met knuffels zat. Finan helemaal blij, die is namelijk een meester in het amputeren van ledematen. Alle dieren missen hier een staart,oor,poot of vleugel, hahaha.
Fin met al zijn cadeautjes.
En toen zag hij iets liggen... Zijn favoriete snackjes dus die moesten natuurlijk meteen open.
Alle hints bij elkaar
Met de hints wilde Fin wel helpen.
Wij willen onze secret santa erg bedanken voor het leuke pakket En wij denken ook wel te weten wie onze secret santa is na de hint over de namen... Seven ben jij onze secret santa?
Eloya
Geplaatst: 13-12-22 20:24
Super leuk de eerste unboxings Ik word er helemaal blij van die leuke verhalen.
Bij dieke is de buit ook verdubbeld. Dus ons bokt pakketje is er ook!! Helaas werkt mijn werkrooster niet mee en is het nog even geduld hebben om daar naar toe te gaan. Maar dieke is erg nieuwsgierig dus ter veiligheid staat het hoog en droog
Leo
Geplaatst: 13-12-22 20:30
Verslagje!
Santa je bent geweldig! Fitz is compleet in de gloria!
Voor wie een verslag in beeld wil
Vooral ook hoe hij door had dat het een burrow-speeltje was voor het goed en wel uitgepakt was
Alles bij elkaar:
Echt súper leuk die kampeer-speeltjes set is echt fantástisch!! En de frisbee gaat hij ook geweldig vinden! En overal kraakjes en piepjes in, schot in de roos En het lekkers valt ook helemaal in de smaak!
De hints:
Het eerste gedichtje deed al meteen een lampje branden en de puzzel gevestigde het! Nynkster zit ik goed dat Fitz en ik jou mogen bedanken voor dit super toffe pret-en-speelpakket?
Klopt Leo Ben blij dat Fitz tevreden is! Vond het niet makkelijk met fitz z’n mooie collectie spullen dus ben blij dat t een schot in de roos is
ual_95
Geplaatst: 13-12-22 20:57
Hier ook het pakket binnen! Is leuk thuiskomen na een werkdag
Hondjes vonden het al prachtig om al het lekkers uit te pakken!
Ik wil onze SS heel erg bedanken! Vooral de ballen vallen in de smaak Ik mag het lekkers helaas nog niet geven door Whisky's dieet, maar ik hoop dat het binnenkort wel geprobeerd mag worden.
Mijn vraag is alleen... wie is mijn SS? Na het uitpakken ontdekte ik dat er letters op het papier stonden. Maar ik kom er nog niet uit. De letters zijn:
a i s l s u f l s j l n e i e
Volgens de informatie in het gedicht dacht ik aan candalisa (op de spoed vanwege een speeltje), maar de gevonden letters komen het meest overeen met Villaneusje. Beiden hebben een herdersoort.
Please help me out.
Leo
Geplaatst: 13-12-22 20:59
echt onwijs goed gevonden allemaal en het is zo'n blij ei! Hij is nu heerlijk aan het spelen met zn blikje, wordt constant op mn schoot gelegd: gooi hem!
Ohhh, mooie pakketten weer en leuke unbxoing verhalen zal_95, oeh dat raden naar een Santa kan echt lastig zijn he haha succes nog met verder raden Of gewoon wachten tot iedereen is geweest en dan kijk je wie overblijft
@Leo, ik vind die kampeer speeltjes ook ZO goed bij jullie passen - maar had ik Nynke ook al gezegd, ik wist stiekem al dat zij en de doggies jullie Santa waren hehe