Die voelt zich goed thuis zo te zien! Wat het eten betreft, hier moeten de katten ook niet bij Nina's brokken komen, zolang ze niet naar jullie hapt is er niets mis mee!
Brokken is geen probleem, alleen vlees(ik kan er wel bij) en ze krijgt vlees als de kinderen op bed liggen meestal sávonds dus daar gebeurd ook niets mee. MIjn andere kat is ook wit en heeft nu een kras boven haar oog!
merrieveulen
Geplaatst: 18-03-13 17:46
oeps... ach misschien heeft het gewoon wat tijd nodig... en anders leren de katjes het snel genoeg toch?
Hihi wat een heerlijke foto's allemaal! Ik heb er persoonlijk ook echt geen problemen mee als de hond op de bank ligt hoor, alleen heb ik het helaas niet helemaal voor het zeggen wat dat betreft...
Mijn man was er in eerste instantie ook niet geheel voor hoor. Maar zeker Sasja heeft wel duidelijk gemaakt dat het voor zijn rust beter is haar op de bank te laten hahaha. Die dame gaat gewoon de hele avond lopen klieren als ze niet op de bank mag. En dat vindt manlief niet fijn hahahaha
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 19-03-13 09:08
Bij mij hebben ze vannacht samen op bed geslapen, mijn man had nachtdienst. Dat is niks hoor, je kunt je niet meer omdraaien!
Mijn vorige hond sliep ook bij mij in bed. Alleen als het heel warm was niet, dan lag ze ernaast. Ik vind dat heerlijk, gezellig zo samen hihi!
Gis vindt het boven eng en slaapt liever beneden, ook goed. Misschien komt daar ooit nog wel verandering in.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 19-03-13 14:01
Leuke foto's! Wat een oren heeft Sasja! hier ook een huis vol banken waar eigenlijk nooit mensen op (kunnen) zitten! Een in de slaapkamer, een in de keuken, twee in de woonkamer en een laag tafeltje met deken dat als "divan" wordt gebruikt Plus vier hondenmanden Verwend zooitje!
Haha, Dexter besloot ook heel rap dat hij echt heus wel op de bank mocht liggen, ondanks onze protesten. Hij heeft nu een fleecedeken op de bank waar hij op mag. Als wij erbij zijn gaat dat goed, anders moeten we de rest van de bank barricaderen want dan gaat hij alsnog daar liggen.