Vandag wat otocinclus vittatu gehaald en een anentome helena,,, ben bijna klaar met het bestand
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Marisje76 schreef:voor iedereen die het nog niet ontdekt heeft http://www.aquaforum.nl echt MEGA handig
zoiets als bokt alleen dan voor vissen. (en je moest eens weten hoeveel mensen er daar ook paarden als hobby hebben)

. Ik heb de 1000 liter, want mijn aqua is 200 liter. voor 160 kan je ook de 800 nemen, die is iets goedkoper. Eventueel misschien zelfs de 600, want dan wordt de inhoud ook 3 keer in het uur gepompt
julius_juut schreef:Zorg er voor dat je oto's de eerste tijd 24/7 makkelijk eetbaar voer tot hun beschikking hebben, dan is er meestal een stuk minder uitval.
k heb eigenlijk nooit last met ze gehad, had er 1 die "te" gestressed leek maar is nu fanatiek aan het schrapen overal op ze lijken het goed te doen... Meestal als ik uitval had dan ging het vanaf dag 1 al niet lekker,, heb er 6 gehaald dus der is wat marge met evt uitval ookal is het nooit leuk.. T liefste houdt ik ze alle 6 haha

en dan goed gaan spoelen